Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille snuppe på 6 uker holder meg våken om natta med sine rare lyder. Noen er koselyder, men går som regel over etter at hun har sovnet ordentlig, men da går de over i stønne og snøftelyder. Jeg sover så dårlig pga dette. Virker som hun har vondt i magen. Først trodde jeg det var pga luft i magen, men virker mer og mer som hun har vondt for at hun ikke får ut bæsjen. Vet at det kan gå dager mellom hver avføring, men frem til nå har hun hatt den regelmessig. Men i går kom det ingenting, og heller ikke ennå i dag. Kun litt promping. Men i natt sov hun plutselig fra 23-06 sammenhengende....aldri gjort det før. Hun har ikke dette problemet med disse lydene noe særlig på dagtid når hun sover, men så er hun jo også mindre liggende på den tiden av døgnet enn på natten. Noen som har hatt samme problem og har noen tips. Noe man kan få gjort

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er valig med masse rare lyder når de er så små ....her hørtes det til tider ut som om vi hadde en hel zoologisk hage i sengen om natten...

, men det går over ;)

Skrevet

Jenta mi holder det showet om natten. Driver og gurgler hele tiden og i tillegg kan hun høres ut som en fugl i bur! Sambo kaller henne klovnen, fordi hun holder omvisning om natta;) Og soverommet er "manesjen"! hihi :-D (jeg kan le nå- men tipper at jeg IKKE gjør det kl 04.00 i natt!puh...).

Skrevet

Å ja. Alle minnene kommer tilbake nå.....hehe

Gutten min hadde veldig mange rare lyder om natten når han var mindre, fikk ikke sove pga det. Men det verste var at han lagde alle disse lydene også plutselig ble det helt stille, hørte ikke at han pustet en gang. Måtte opp og sjekke han hver gang så det ble jo ikke så mye søvn på meg da..hihi.

Nå sover han på eget rom og lager ikke så mye lyder i søvne lenger heller.

Skrevet

Jeg ble visst lagt på eget rom da jeg var 1 uke gammel fordi jeg lagde så mye lyd når jeg sov. Hehe.

Ved seks ukers alder begynner tarmen å bli mer moden slik at det kan gå lenger mellom hver avføring. Næringsstoffene blir tatt bedre opp.

Skrevet

mitt lille gull er snart 7 uker og han holder også på sånn om natta..jeg har blitt så vant til det nå at jeg lar han holde på ,men dersom det fortsetter blir det eget rom om ikke så mange mnd ;) Hadde hun hatt vondt noe sted kan du nok være trygg på at hun hadde grått og ikke bare grynta.. he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...