popkind Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Nå må jeg ty til dere, damer..... Jeg eier ikke fantasi om dagen...., og folk er ikke flinke til å komme med ønskeliste... derfor spør jeg herved dere som har fantasi og god tid! Hjelp meg om du gidder....: Mamma 61 Pappa 62 Søster 33 Svoger 33 Svigermor 58 Svigerinne 34 tantebarn gutt 1,5 jente 7 jente 13 gutt 10 Sønnen min skal jeg kjøpe slalomskiutstyr til, og sambo barbermaskin og sånn fjernkontroll som gjør alt (hvilken webside finnes den på igjen?) Og babyen klarer jeg selv.... Jeg er ikke millionær, så det er sagt - normal økonomi.... Noen som ikke har annet å fordrive tiden med, så vær så god å kom med forslag!! Thanx på forhånd..
popkind Skrevet 22. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 22. november 2006 Nå går jeg og bretter tøy, og når jeg kommer tilbake - håper jeg det ligger noen gode forslag her...................Eller sitter alle å spiser middag???????????? Kom igjen a, jenter.....
Snupidupi Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Føreldra, svigerføreldra og eine bror min og kjærringa får sengklea tel jul... kanskje ikke det mest spennanesne men det e nu nå som bi brukt ;D Alle tanteongan mine bruka æ å kjøp klea tel... vesst du ska kjøp leka e jo lego og little people vældi populært... e kanskje ikke heilt førr jentan da... di e litt stor tel littlpeople og veit ikke om di e gla i lego... men det burd jo ær greit å finn nå tel dem... Ellers så har æ kjøpt en del av Holmegaard juleglass serie i julegave... vi gjer tel vennann vårres kvært år... så vi samla tel dem... å di bi så gla... Å i år har æ bestillt 90% av gavan på nettet Andre gave eksempla e bøker, cda, julpynt etc. Lykke tel... æ har bærre tel sambo igjen Å det e førr at pappaen min skal ut å handel førr mæ... han har mye meir peil på verktøy og turutstyr etc. Også e han så go å prut
Leola Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Hei! Til søsken m samboer kjøper jeg som regel felles gave. Har du hørt hva de ønsker seg? Da hadde jeg først og fremst gått ut ifra det. dersom noen ikke ønsker seg noe, kan du jo høre om det er noe de samler på; servise, bestikk osv. Til mødre er hudpleie, fotpleie osv en fin ting. Fedre er jo ofte glad i klær, parfyme osv. Skrittteller kanskje? Hadde som sagt først og fremst hørt hva de ønsker seg, å heller prøvd å finne på noe lurt dersom de ikke har noe. Er sikker på at barna har noe på ønskelisten:)
Smiley og Camilla Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Hva med gavekort på en finere resturang til de "voksne":o) Det kjøpte vi til sviger og foreldre i fjor. Massasje til damene??? Fotpleie til mennene?? Ullundertøy til barna?? Kommer alltid godt med selv om det ikke er de kjekkeste gavene. Håper du får noen nyttige tips underveis ) Klem
Gjest Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Mamma 61- Boka vindens skygge, av Ruiz Zafon, på tilbud på smartclub. En kick ass bra bok Pappa 62:Filmen walk the line, 3disc dvd collectors edition. Kjøp over platekompaniets nettbutikk, og få hjem i posten. Søster 33: Bøker(smartclub)dvd-nettbutikk, eller redken produkter. Det har dem og på tilbud på smartclub Svigerinne 34+Svoger 33 Mutterdrager, dvs en slik sak man bruker når man skal skifte dekk på bilen. f.eks fra clas olson, "co teck tools"...koster 400-500, kan ære til svoger og søster, svigerinne og svoger til par i familien. Er jo noe alle med bil har glede av, dekkskiftet blir jo en lek etterpå Svigermor 58: Bok til henne og, sjekk ut smartclub de har mye bøker på tilbud tantebarn gutt 1,5-Lego, smartclub har mye på tilbud før jul. Eller 20% på pytt i panne på storo senteret jente 7-har kommet noen tomagotchi liknende leker på markede som heter(tror jeg) my little pet, er en elektronisk duppedings med katt eller hund som man skal mate osv. Koster ca 220 i leketøysforretningene jente 13-DET er vrient......noe med hello kitti, det har de på smart club gutt 10-Lego, bionicle om han fremdeles er der, figuerr til 99, el 129 minus 20% på pytt i panne+en konvelutt med f.eks 200kr Det v ar mitt bidrag, kanskje vi sees på riksen neste helg;)
*Fått#2*MIA * Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Heisann :-) Gavekort er jo alltid populært, men hva med billetter til forskjellige ting? Abonnement på forskjellige blader? Det ga vi til samtlige i fjor og ble godt mottatt, da får de jo nytt godt av gaven i lang tid fremover... Dette er jo gaver som kan variere i pris og sånn sett være ganske greie? Ellers så har jeg selv kjøpt Elisabeth Arden gavepakke til både mor og svigermor... Ikke så dyre de, og veeeeldig godt med litt ekstra luxus da :-) Lykke til med gaveinnkjøpene!!!
Hemmeline Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 Foreldre: lag kalender med egne bilder...alltid populært Samme til svigermor Søster, mye bra bøker til 100lappen Samme til svigerinne Svoger: Masse billige dvd'er å få kjøpt Jente 13, noe make-up, eller fuktighetskrem eller lignende (masse billig på HM) Jeg ville kjøpt klær til gutt 1,5 + 10 år jeg... vanskelig å få bra leker til en billig penge... Ville kjøpt klær til jenta på 7 også... eller sånn smykkesett (til å lage smykker selv)
popkind Skrevet 22. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 22. november 2006 Se det, ja - jenter!!!! )) Nå var dere riktig så flinke!!!! 1000 takk for mange gode tips, mens jeg har fått rydda og fixa litt.... Er så glad i dere, jeg assa (hvis man kan si det om mennesker man ikke har møtt face to face??) Nå fyker jeg avgårde på handel...., mens ennå formen er fin!!!! K L E M Vipspips - JA, kanskje vi sees.......
*Lucia* Skrevet 22. november 2006 #10 Skrevet 22. november 2006 Gavekort på fotpleie kan du jo gi til maaaaaaaaaange. Ellers kan jo unga f.eks få cd`r eller dvd`r Nå flyr du sikkert rundt på Lillestrøm City. Kos deg!! Må dra meg innover og få kjøpt de siste gavene snart jeg også....
*Adina* Skrevet 22. november 2006 #11 Skrevet 22. november 2006 Litt vanskelig når man ikkje vet kordan dem e liksom... Men om mamman din,søstera eller svigermora di e litt sånn jålat av sæ,vil æ anbefale dæ å gå inn på strawberrynet å kjøpe en god krem eller no sånnt.Har masse ulike gavepakninga å til ulike prisa. Nån like å få en flaske vin,sengetøy,en duk med lysestaka,bodylotion å et håndkle,"tante-kopp" o.l... Til pappa,svoger: sokka,pen skjorte,ei flaske med no godt... Vanskelig!!!!! Slit med det samme så! Til di små ungan klær eller leka. Di litt større,en cd,klær,nåt å ha i skolesekken..
Hermelina Skrevet 22. november 2006 #12 Skrevet 22. november 2006 Ble det noe julehandel på deg popkind? Er alltid vanskelig å finne noe til voksne som har alt! Er derfor litt fan av å gi bort ting som blir "borte" dvs kan konsumeres eller oppleves og ikke blir stående i ei hylle et sted. Så her blir det litt kremer og godterier, kaffe og spekemat. Men mindre det er noen som har eksplisitte ønsker da! Til de som blir besteforeldre og oldeforeldre har vi tenkt å gi fotokalender. Så derfor må babyen bare komme ut i gooood tid før jul, sånn at vi får tatt noen fine bilder og fremkalt dem! Tenker å lime inn ett bilde til januar 2007, og så sender vi dem et nytt bilde å lime inn før hvert månedsskifte. Da kan de følge ungen gjennom hele året og se hvordan h¤n utvikler seg : ) Til fadderungen min på 1 år har jeg kjøpt en liten sekk med en navnebrikke på glidelåsen som hun kan ha med seg til åpen barnehage eller når hun skal til besteforeldrene. Større unger er jeg litt mer usikker på, ville hørt med foreldrene om det var noe spesielt de trenger.
mammafor2gang Skrevet 22. november 2006 #13 Skrevet 22. november 2006 mamma 61 : gavekort på fotpleie/kino/konsert, sissel kyrkjebøs nyeste samle cd, bilde av den nye babyen i ramme, bok Pappa 62: gavekort kino/konsert,øystein sundes nye samlecd, en god cognac eller annet brennevin/vin, bok Søster 33:gavekort kino/konsert inkl barnepass den aktuelle dagen,gavekort på fotpleie/hudpleie, parfyme, god hudkrem Svoger 33:gavekort kino/konsert inkl barnepass den aktuelle dagen, Hudpleieprodukter, parfyme, vin/brennevin, bok, cd Svigermor 58: gavekort på hud/fotpleie/kino/konsert, bilde av ny baby, bøker, vin, cd, parfyme, hudkrem Svigerinne 34: parfyme, hudpleieprod/gavekort, cd, bok tantebarn gutt 1,5: klær jente 7: Eino`s eksprimentelle verden (fås på bokhandel) jente 13: klær, smykke, parfyme, cd, penger gutt 10:Eino`s eksperimentelle verden
popkind Skrevet 22. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 22. november 2006 Atter engang takk til alle forslag.... Tro det eller ei, jeg har handlet og fixet ting til alle mann alle........ !!!! Jeg har så lyst til å fortelle hva, men søstern min vet nicket mitt, og er ofte innom her og titter.... hehe... derfor vil jeg ikke avsløre det. Men jeg er superfornøyd med alt jeg har fått gjort på en kveld....og i tillegg har jeg vært på besøk å skravla meg hes hos bestevenninnen min!!!!! KLEM til alle gode jenter her inne!!
Hermelina Skrevet 23. november 2006 #15 Skrevet 23. november 2006 Wow!! Fikk du julegaver til alle sammen i går! Da var du flink!! : ) Og fikk inn venninnebesøk i tillegg, imponerende! Håper du fikk sove godt i natt da! : ) Vi fant endelig ut hva brødrene mine skal få til jul, så nå gjenstår bare å handle det inn. Hadde så lyst til å begynne å pakke inn i går, men synes det er litt tidlig enda. Må ha litt mer den der julestemningen, så da må jeg finne igjen julemusikken, og så må sambo ned i boden og hente julepynteska der nisselua mi ligger : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå