Gå til innhold

Ja, da har jeg kjøpt test....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når har du ikm da? Jeg måtte bare teste etter jobb forrige uke - var på dag 27 i syklusen og holdt på å bli gal av ikke å vite - samtididg ville jeg ikke får en negativ test pga at det var for tidlig eller at jeg testet for sent på dagen....men klarte ikke holde meg og testet kjempepositivt i halv fem tiden om ettermiddagen på dag 27:o)

Lykke til da, og gi en lyd om hvordan den går - krysser alt jeg har for deg:o)

Klemmer

Den 19, skulle den kommet, men har tullet noe tidligere, så alt kan være mulig!!

Syntes ikke jeg har så mange symptomer, så er litt skeptisk enda. Men det bobler litt i magen, og null tegn til mensen, så kan hende lykken har snudd!

Annonse

å herreguuud!! ta testen snart da!! jeg hadde IKM samme dag som deg, tok test på mandag og i dag, men negativ...

men jeg har ingen tegn til mens ... så jeg får vente noen dager til.. hehe..håper ikke tanta kommer... =)

*spent*

lykke til!!!!!!!!!

Annonse

Okey!! Viktig spm til ALLE her!!!

Det er en liiiiten, tynn spire av en strek oppover, så spak at jeg bare ser det i lyset, ikke så tydelig som da jeg ble gravid sist, men det er fakta en bitteliten stripe der!

Betyr det noe som helst?

ooi! mulig du er graviid!

hvor lenge venta du med å lese av testen da?

for første gangen jeg tok den var det liksom ikke noe strek med en gang, men dukket opp etter nesten to minutter. Og da leste jeg på pakningen at man skal vente fire minutter før man leser av, så kan jo hende du har lest av litt for fort...?

Ellers så er jo en strek en strek, den reagerer jo KUN på det den skal reagere på, (husker ikke helt hva) så det betyr jo at du må ha litt av det i kroppen hvertfall!

Oj, så spennende da=o)

Man sier jo at en strek er en strek.... Men ta en test i morgen med morgenurin for da har det samlet seg opp litt hcg som trengs for å slå ut på testen....=o)

Kanskje driste meg å si : Gratulerer=o)

Klem

Ja, det skal jeg gjøre..

Vil ikke glede meg over noe for tidlig, så jeg får vente å se!!

Jeg ventet 2min, foresten, det var kanskje litt tidlig det da. Utålmodig vetu ;-)

Men som sagt; det var ikke i nærheten av hvordan testen var sist jeg var gravid, men da hadde jeg også vært gravid lengre.

¤VenterISpenning¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...