Englefjas Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Soverutinene her i huset blir visst bare verre og verre. Av og til tror jeg kanskje de begynner å bli litt bedre, men så blir det verre igjen i stedet. Nå våkner hun nesten hver eneste time om natta, og i tillegg vil hun ikke sove mer enn en halvtime i slengen om dagen, noe som gjør at hun konstant er trøtt og sutrete. Ofte våkner hun klokken fem og tror det er morgen. I tillegg har hun mistet den lange soveperioden hun pleide å ha rett etter at jeg hadde lagt henne for kvelden, og jeg må altså inn hver time og roe henne ned fordi hun våkner og skriker. Mellom tolv og halv to og to og fem er tiden jeg kan sove, men da blir jeg så stresset at jeg bruker altfor lang tid på å sovne. Sliten nå. Sånn. Det var dagens lille klage fra Sutreby.
Gjest Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 jeg hadde det sånn med førstemann....det tar tid men det blir bedre...jeg lover
Gjest Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Joda, en eller annen gang blir ungen nødt til å flytte hjemmefra...Daaaa kan man sove da:)
Englefjas Skrevet 22. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2006 Hehe, skulle akkurat til å skrive at jeg ikke ser for meg at hun vil sove hele natten før hun blir atten og flytter.
Gjest Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Hun flytter nok ikke før hun er nærmere 26 år....typpisk
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Uff jeg vet hva du mener! Luke er nå litt over året,han har hatt mange forskjellig rutiner da det gjelder søvn.Ikke det at jeg har forandret søvnrutiner/leggerutiner,nei det har han klart fint helt alene! I noen perioder har han sovnet da jeg har lagt han og ikke våknet før 2-3 tiden,og noen ganger må jeg inn til han 10 ganger før jeg selv legger meg! Og nå er vi inni en slik "mamma kom og trøst meg hver halv time periode" Det går vell over en eller annen gang,som du sier...kanskje før han blir gammel nok til å flytte for seg selv:O)
snull Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Kan bare slenge meg på....her er det også skrik og hyl hver/annenhver time natten lang...................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå