Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 ...trodde jo det skulle bli bedre jo eldre de ble...:\
fru H Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Er i nøyaktig samme situasjon. Snart syv måneder og våkner mange ganger om natten. Hun får ikke mat, men vi må putte inn sutten, eller gi henne noe vann. Er dønn sliten nå!!!! I tillegg sover hun til sammen en time i løpet av dagen (over to halvtimer), så jeg rekker ikke å sove noe selv på dagen. Hva gjør man for å overleve?????
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 ja, overleve, det er vel akkurat det jeg holder på med om dagen....klarer det bare såvidt!! Får mat 2 ganger om natten her,men lurer på å nattavvenne...,men blir kanskje ikke bedre av det? huff,håper på bedre tider snart........
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Det gjør min også,og han er over året:O)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 MammaLuka Har det alltid vært slik? Lurer på om min kan ha noen form for søvnproblemer..? Åhh, håper hun sover en hel natt før hun er året ...:\
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Fikk svar av legen om at høy aktivitet og søvnproblemer hører sammen! Lukas er super aktiv,alltid vært det og alltid hatt problemer med søvnen:O)
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Superaktiv her også...så da er det vel derfor det går seg vel til........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå