Gå til innhold

ENDELIG!!!!

nora MA 18.12.06

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Endelig ble det vår tur.. Var sikker på at vi var på vei inn i 7pp nå.. og i morges, to dager etter IKM bestemte jeg meg for å ta en test.. Og endelig kom det frem to streker! Skal si jeg ble overraska! Måtte hente samboeren min og få han til å sjekke at det faktisk var to streker der, og at det ikke bare var jeg som hadde innbildt meg det så tidlig på morgenen.. :)

Hadde absolutt ingen forhåpninger denne gangen, for det har skjedd så mye på jobben og ellers, at jeg helt hadde fortrengt denne babyprøvingen..

Var så utrolig lei av å bli skuffa hver måned, så jeg tenkte at denne måneden orker jeg ikke tenke på det, men skal heller satse på neste måned...

Men så skjedde det altså.. Føler meg egentlig ikke gravid.. Er bare litt trøtt.. Og så har jeg vondt i korsryggen, og det pleier jeg å ha rett før tanta kommer på besøk.. Men denne gangen var det ikke henne nei.. :)

Er så utrolig lykkelig nå...!

Sender dere alle masse babystøv ****************************************************************************************************************************************************************

Håper dere kommer etter på 1.trim snart alle sammen! Ser forresten at det er flere her som har testet positivt i dag.. :)

Masse klemmer fra meg som må endre nicket mitt :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187356-endelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...