prøver på nr2:) Skrevet 27. november 2006 #26 Del Skrevet 27. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! *marenmor*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nynne78 som håper at det sitter denne gangen!!! Tildamor Nela Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm *Tussi-vil bli gravid* Happy*81 TR kom som en sleip jævel igjen og jeg er alvorlig redd for at jeg er steril. Kronisk bansjuk-over tel 9.pp. Starta akupuktur Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. testet negativ torsdag og idag, men ingen tr, saa venter stadig. (er ikke helt sikker paa naar ikm er heller.. ) Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lioevr vil ha stor mage har IKM i dag, ingen tegn til tanta, tror jeg tester igjen tirsdag marenmor Happy*81 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-7255185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rmm9 Skrevet 27. november 2006 #27 Del Skrevet 27. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! *marenmor*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nynne78 som håper at det sitter denne gangen!!! Tildamor Nela Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm *Tussi-vil bli gravid* Happy*81 TR kom som en sleip jævel igjen og jeg er alvorlig redd for at jeg er steril. Kronisk bansjuk-over tel 9.pp. Starta akupuktur Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. testet negativ torsdag og idag, men ingen tr, saa venter stadig. (er ikke helt sikker paa naar ikm er heller.. ) Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lioevr vil ha stor mage har IKM i dag, ingen tegn til tanta, tror jeg tester igjen tirsdag marenmor Marte neg. test i dag (27.11) venter ikke mensen før 10. des. Happy*81 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-7255320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
inventum Skrevet 27. november 2006 #28 Del Skrevet 27. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! *marenmor*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nynne78 som håper at det sitter denne gangen!!! Tildamor Nela Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm *Tussi-vil bli gravid* Happy*81 TR kom som en sleip jævel igjen og jeg er alvorlig redd for at jeg er steril. Kronisk bansjuk-over tel 9.pp. Starta akupuktur INVENTUM - fikk TR på dag 28 (lørdag), så nå er det i full gang med 2pp Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. testet negativ torsdag og idag, men ingen tr, saa venter stadig. (er ikke helt sikker paa naar ikm er heller.. ) Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lioevr vil ha stor mage har IKM i dag, ingen tegn til tanta, tror jeg tester igjen tirsdag marenmor Marte neg. test i dag (27.11) venter ikke mensen før 10. des. Happy*81 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-7256911 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. november 2006 #29 Del Skrevet 27. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! *marenmor*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nynne78 som håper at det sitter denne gangen!!! Tildamor Nela lioevr GRAVID OG SUPERKVALM : :D :D spiren SKAL sitte nå! Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm *Tussi-vil bli gravid* Happy*81 TR kom som en sleip jævel igjen og jeg er alvorlig redd for at jeg er steril. Kronisk bansjuk-over tel 9.pp. Starta akupuktur INVENTUM - fikk TR på dag 28 (lørdag), så nå er det i full gang med 2pp Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. testet negativ torsdag og idag, men ingen tr, saa venter stadig. (er ikke helt sikker paa naar ikm er heller.. ) Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lioevr vil ha stor mage har IKM i dag, ingen tegn til tanta, tror jeg tester igjen tirsdag marenmor Marte neg. test i dag (27.11) venter ikke mensen før 10. des. Happy*81 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-7256954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 29. november 2006 #30 Del Skrevet 29. november 2006 oppdatere dere jenter som er usikre eller venter..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-7284112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nela Skrevet 29. november 2006 #31 Del Skrevet 29. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! *marenmor*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nynne78 som håper at det sitter denne gangen!!! Tildamor Nela - endte i SA dagen etter:( lioevr GRAVID OG SUPERKVALM : :D :D spiren SKAL sitte nå! Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm *Tussi-vil bli gravid* Happy*81 TR kom som en sleip jævel igjen og jeg er alvorlig redd for at jeg er steril. Kronisk bansjuk-over tel 9.pp. Starta akupuktur INVENTUM - fikk TR på dag 28 (lørdag), så nå er det i full gang med 2pp Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. testet negativ torsdag og idag, men ingen tr, saa venter stadig. (er ikke helt sikker paa naar ikm er heller.. ) Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lioevr vil ha stor mage har IKM i dag, ingen tegn til tanta, tror jeg tester igjen tirsdag marenmor Marte neg. test i dag (27.11) venter ikke mensen før 10. des. Happy*81 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-7284690 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lycheli Skrevet 29. november 2006 #32 Del Skrevet 29. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! *marenmor*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nynne78 som håper at det sitter denne gangen!!! Tildamor Nela - endte i SA dagen etter:( lioevr GRAVID OG SUPERKVALM : :D :D spiren SKAL sitte nå! Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm *Tussi-vil bli gravid* Happy*81 TR kom som en sleip jævel igjen og jeg er alvorlig redd for at jeg er steril. Kronisk bansjuk-over tel 9.pp. Starta akupuktur INVENTUM - fikk TR på dag 28 (lørdag), så nå er det i full gang med 2pp Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. testet negativ torsdag og idag, men ingen tr, saa venter stadig. (er ikke helt sikker paa naar ikm er heller.. ) slushi -ikm til helgen *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lioevr vil ha stor mage har IKM i dag, ingen tegn til tanta, tror jeg tester igjen tirsdag marenmor Marte neg. test i dag (27.11) venter ikke mensen før 10. des. Happy*81 Lycheli har testet svakt positivt 6 dager etter IKM, men neimen om jeg tør å skryte på meg graviditet enda gitt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-7287069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 30. november 2006 #33 Del Skrevet 30. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! *marenmor*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nynne78 som håper at det sitter denne gangen!!! Tildamor Nela - endte i SA dagen etter:( lioevr GRAVID OG SUPERKVALM : :D :D spiren SKAL sitte nå! Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm *Tussi-vil bli gravid* Happy*81 TR kom som en sleip jævel igjen og jeg er alvorlig redd for at jeg er steril. Kronisk bansjuk-over tel 9.pp. Starta akupuktur INVENTUM - fikk TR på dag 28 (lørdag), så nå er det i full gang med 2pp gammel (p)røver, over i 6. pp med IKM 24. desember Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. testet negativ torsdag og idag, men ingen tr, saa venter stadig. (er ikke helt sikker paa naar ikm er heller.. ) slushi -ikm til helgen *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lioevr vil ha stor mage har IKM i dag, ingen tegn til tanta, tror jeg tester igjen tirsdag marenmor Marte neg. test i dag (27.11) venter ikke mensen før 10. des. Happy*81 Lycheli har testet svakt positivt 6 dager etter IKM, men neimen om jeg tør å skryte på meg graviditet enda gitt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-7294514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lycheli Skrevet 30. november 2006 #34 Del Skrevet 30. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! *marenmor*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nynne78 som håper at det sitter denne gangen!!! Tildamor Nela - endte i SA dagen etter:( lioevr GRAVID OG SUPERKVALM : :D :D spiren SKAL sitte nå! Lycheli gravid på første forsøk - håper alt går bra:) Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm *Tussi-vil bli gravid* Happy*81 TR kom som en sleip jævel igjen og jeg er alvorlig redd for at jeg er steril. Kronisk bansjuk-over tel 9.pp. Starta akupuktur INVENTUM - fikk TR på dag 28 (lørdag), så nå er det i full gang med 2pp gammel (p)røver, over i 6. pp med IKM 24. desember Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. testet negativ torsdag og idag, men ingen tr, saa venter stadig. (er ikke helt sikker paa naar ikm er heller.. ) slushi -ikm til helgen *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lioevr vil ha stor mage har IKM i dag, ingen tegn til tanta, tror jeg tester igjen tirsdag marenmor Marte neg. test i dag (27.11) venter ikke mensen før 10. des. Happy*81 Lycheli har testet svakt positivt 6 dager etter IKM, men neimen om jeg tør å skryte på meg graviditet enda gitt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-7298069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 3. desember 2006 #35 Del Skrevet 3. desember 2006 nå må alle 47 jenter som ikke har oppdatert skrive inn her Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-7328991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaaaaaa Skrevet 3. desember 2006 #36 Del Skrevet 3. desember 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! *marenmor*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nynne78 som håper at det sitter denne gangen!!! Tildamor Nela - endte i SA dagen etter:( lioevr GRAVID OG SUPERKVALM : :D :D spiren SKAL sitte nå! Lycheli gravid på første forsøk - håper alt går bra:) Turbo skal bli STOREBROR!!!(Endelig fikk jeg skrive under "blitt gravid") Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm *Tussi-vil bli gravid* Happy*81 TR kom som en sleip jævel igjen og jeg er alvorlig redd for at jeg er steril. Kronisk bansjuk-over tel 9.pp. Starta akupuktur INVENTUM - fikk TR på dag 28 (lørdag), så nå er det i full gang med 2pp gammel (p)røver, over i 6. pp med IKM 24. desember Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. testet negativ torsdag og idag, men ingen tr, saa venter stadig. (er ikke helt sikker paa naar ikm er heller.. ) slushi -ikm til helgen *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lioevr vil ha stor mage har IKM i dag, ingen tegn til tanta, tror jeg tester igjen tirsdag marenmor Marte neg. test i dag (27.11) venter ikke mensen før 10. des. Happy*81 Lycheli har testet svakt positivt 6 dager etter IKM, men neimen om jeg tør å skryte på meg graviditet enda gitt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-7331200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #37 Del Skrevet 4. desember 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! *marenmor*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nynne78 som håper at det sitter denne gangen!!! Tildamor Nela - endte i SA dagen etter:( lioevr GRAVID OG SUPERKVALM : :D :D spiren SKAL sitte nå! Lycheli gravid på første forsøk - håper alt går bra:) Turbo skal bli STOREBROR!!!(Endelig fikk jeg skrive under "blitt gravid") Tinden - gravid på første forsøk også her, ber om at alt går bra Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm *Tussi-vil bli gravid* Happy*81 TR kom som en sleip jævel igjen og jeg er alvorlig redd for at jeg er steril. Kronisk bansjuk-over tel 9.pp. Starta akupuktur INVENTUM - fikk TR på dag 28 (lørdag), så nå er det i full gang med 2pp gammel (p)røver, over i 6. pp med IKM 24. desember Venter eller er usikker ************************** midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. testet negativ torsdag og idag, men ingen tr, saa venter stadig. (er ikke helt sikker paa naar ikm er heller.. ) slushi -ikm til helgen *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lioevr vil ha stor mage har IKM i dag, ingen tegn til tanta, tror jeg tester igjen tirsdag marenmor Marte neg. test i dag (27.11) venter ikke mensen før 10. des. Happy*81 Lycheli har testet svakt positivt 6 dager etter IKM, men neimen om jeg tør å skryte på meg graviditet enda gitt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-7333929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 5. desember 2006 #38 Del Skrevet 5. desember 2006 dytter denne opp for siste gang! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/page/2/#findComment-7353670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå