Tinden ruger på nytt gull Skrevet 22. november 2006 #1 Del Skrevet 22. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda ----dodli 11pp----- ikm i morgen, fortsatt ingen tegn i det hele tatt- Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. *Tussi-vil bli gravid*- ikm til helgen Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente *marenmor* ikm 22/11 - ingen tegn - haape happe..... Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suss@ med 3 gutter Skrevet 22. november 2006 #2 Del Skrevet 22. november 2006 usikker, 9dager over ikm, men negativ test i dag.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7187226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 22. november 2006 #3 Del Skrevet 22. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda ----dodli 11pp----- ikm i morgen, fortsatt ingen tegn i det hele tatt- Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. *Tussi-vil bli gravid*- ikm til helgen Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente *marenmor* ikm 22/11 - ingen tegn - haape happe..... Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? lioevr- to suuupersvake positive tester da, men venter å ser ann litt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7187275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 22. november 2006 #4 Del Skrevet 22. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda ----dodli 11pp----- ikm i morgen, fortsatt ingen tegn i det hele tatt- Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. *Tussi-vil bli gravid*- ikm til helgen Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente *marenmor* ikm 22/11 - ingen tegn - haape happe..... Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? lioevr- to suuupersvake positive tester da, men venter å ser ann litt *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7187485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dodlimammatil2 Skrevet 22. november 2006 #5 Del Skrevet 22. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. *Tussi-vil bli gravid*- ikm til helgen Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente *marenmor* ikm 22/11 - ingen tegn - haape happe..... Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? lioevr- to suuupersvake positive tester da, men venter å ser ann litt *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7188705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mollapus Skrevet 22. november 2006 #6 Del Skrevet 22. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. *Tussi-vil bli gravid*- ikm til helgen Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente *marenmor* ikm 22/11 - ingen tegn - haape happe..... Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? lioevr- to suuupersvake positive tester da, men venter å ser ann litt *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7190044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mizz-Lene Skrevet 22. november 2006 #7 Del Skrevet 22. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. *Tussi-vil bli gravid*- ikm til helgen Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente *marenmor* ikm 22/11 - ingen tegn - haape happe..... Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? lioevr- to suuupersvake positive tester da, men venter å ser ann litt *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7190597 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 22. november 2006 #8 Del Skrevet 22. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. *Tussi-vil bli gravid*- ikm til helgen Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente *marenmor* ikm 22/11 - ingen tegn - haape happe..... Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? lioevr- to suuupersvake positive tester da, men venter å ser ann litt *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) emblamamma ikm lørdag 25.nov, tester ikke før da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7190625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
For_mye Skrevet 23. november 2006 #9 Del Skrevet 23. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. *Tussi-vil bli gravid*- ikm til helgen Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente *marenmor* ikm 22/11 - ingen tegn - haape happe..... Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? lioevr- to suuupersvake positive tester da, men venter å ser ann litt *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) emblamamma ikm lørdag 25.nov, tester ikke før da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7200120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plassa Skrevet 23. november 2006 #10 Del Skrevet 23. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. *Tussi-vil bli gravid*- ikm til helgen Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente *marenmor* ikm 22/11 - ingen tegn - haape happe..... Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? lioevr- to suuupersvake positive tester da, men venter å ser ann litt *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) emblamamma ikm lørdag 25.nov, tester ikke før da! Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7202175 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vårill Skrevet 23. november 2006 #11 Del Skrevet 23. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. *Tussi-vil bli gravid*- ikm til helgen Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente *marenmor* ikm 22/11 - ingen tegn - haape happe..... Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? lioevr- to suuupersvake positive tester da, men venter å ser ann litt *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) emblamamma ikm lørdag 25.nov, tester ikke før da! Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7203010 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 24. november 2006 #12 Del Skrevet 24. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. *Tussi-vil bli gravid*- ikm til helgen Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente *marenmor* ikm 22/11 - ingen tegn - haape happe..... Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? lioevr- to suuupersvake positive tester da, men venter å ser ann litt *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7216351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baby til høsten? Skrevet 25. november 2006 #13 Del Skrevet 25. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. *Tussi-vil bli gravid*- ikm til helgen Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente *marenmor* ikm 22/11 - ingen tegn - haape happe..... Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? lioevr- to suuupersvake positive tester da, men venter å ser ann litt *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... emblamamma 8pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7223182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja Mor~ Skrevet 25. november 2006 #14 Del Skrevet 25. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. *Tussi-vil bli gravid*- ikm til helgen Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente *marenmor* ikm 22/11 - ingen tegn - haape happe..... Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? lioevr- to suuupersvake positive tester da, men venter å ser ann litt *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... emblamamma 8pp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7223761 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 25. november 2006 #15 Del Skrevet 25. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. *Tussi-vil bli gravid*- ikm til helgen Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente *marenmor* ikm 22/11 - ingen tegn - haape happe..... Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? lioevr- to suuupersvake positive tester da, men venter å ser ann litt *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... ********************************************** Sånn da ble det rett.....jeg venter ikke lenger....tr kom! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7224110 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 25. november 2006 #16 Del Skrevet 25. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. *Tussi-vil bli gravid*- ikm til helgen Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente *marenmor* ikm 22/11 - ingen tegn - haape happe..... Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lioevr vil ha stor mage har IKM i dag, ingen tegn til tanta, tror jeg tester igjen tirsdag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7224114 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupsipus Skrevet 25. november 2006 #17 Del Skrevet 25. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm *Tussi-vil bli gravid* Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente *marenmor* ikm 22/11 - ingen tegn - haape happe..... Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lioevr vil ha stor mage har IKM i dag, ingen tegn til tanta, tror jeg tester igjen tirsdag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7224176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
marenmor Skrevet 25. november 2006 #18 Del Skrevet 25. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! *marenmor*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm *Tussi-vil bli gravid* Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lioevr vil ha stor mage har IKM i dag, ingen tegn til tanta, tror jeg tester igjen tirsdag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7225920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nynne78 Skrevet 25. november 2006 #19 Del Skrevet 25. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! *marenmor*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nynne78 som håper at det sitter denne gangen!!! Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm *Tussi-vil bli gravid* Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lioevr vil ha stor mage har IKM i dag, ingen tegn til tanta, tror jeg tester igjen tirsdag marenmor Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7226940 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. november 2006 #20 Del Skrevet 25. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! *marenmor*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nynne78 som håper at det sitter denne gangen!!! Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm *Tussi-vil bli gravid* Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. testet negativ torsdag og idag, men ingen tr, saa venter stadig. (er ikke helt sikker paa naar ikm er heller.. ) Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lioevr vil ha stor mage har IKM i dag, ingen tegn til tanta, tror jeg tester igjen tirsdag marenmor Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7230707 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. november 2006 #21 Del Skrevet 26. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! *marenmor*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nynne78 som håper at det sitter denne gangen!!! Tildamor Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm *Tussi-vil bli gravid* Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. testet negativ torsdag og idag, men ingen tr, saa venter stadig. (er ikke helt sikker paa naar ikm er heller.. ) Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lioevr vil ha stor mage har IKM i dag, ingen tegn til tanta, tror jeg tester igjen tirsdag marenmor Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7234888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miraculix Skrevet 26. november 2006 #22 Del Skrevet 26. november 2006 Neg. test.. Men fortsatt ikke besøk jeg heller, nei..... Testa sist fredag.. =/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7234985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nela Skrevet 26. november 2006 #23 Del Skrevet 26. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! *marenmor*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nynne78 som håper at det sitter denne gangen!!! Tildamor Nela Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm *Tussi-vil bli gravid* Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. testet negativ torsdag og idag, men ingen tr, saa venter stadig. (er ikke helt sikker paa naar ikm er heller.. ) Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lioevr vil ha stor mage har IKM i dag, ingen tegn til tanta, tror jeg tester igjen tirsdag marenmor Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7235021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilsen Aud Skrevet 27. november 2006 #24 Del Skrevet 27. november 2006 Gravide heldiggriser ************************ spindel :D :D Mizz-Lene- gravid etter 2,5 års prøving!!!!!!!!!!!!!! YEAH. Venter og tenker!!!!! MAJA MOR!!!!!!!!! *marenmor*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nynne78 som håper at det sitter denne gangen!!! Tildamor Nela Har fått besøk av en kjip tante ********************************** Kom som på bestilling..........kjipt, kjipt, kjipt......Charla yupp, da er jeg over i 4pp Cath4pp Dotten... over til 4 pp Huff! *Bea* - den idotiske tanta kom 2 dager etter IKM ----Dodli nå 12 pp -------- mollapus nuss, 2 dager etter IKM og med flusst av symptomer! At det går an! Ventepusen 7pp Tanta kom torsdag. Neste gang er det jul, og da vil jeg være glad... Så hun får holde seg unna! (ellers...#¤%&*^") emblamamma 8pp ( 1 dag før ikm *Tussi-vil bli gravid* Happy*81 TR kom som en sleip jævel igjen og jeg er alvorlig redd for at jeg er steril. Venter eller er usikker ************************** Tinden (ikm til helga) midtsommerbarn? ( tror jeg har i dag, men er litt usikker) ingen TR enda Stine* - negativ test 19/11 - hvor blir tanta av? *neja* ikm til helgen.. testet negativ torsdag og idag, men ingen tr, saa venter stadig. (er ikke helt sikker paa naar ikm er heller.. ) Lycheli - testet negativt mandag, ikm torsdag. slushi -ikm til helgen INVENTUM - negativ/svaaaaak strek i dag, IKM til helgen¨ *¤*Minni*¤* ikm 20/11 - negativ test 20/11 - vente vente vente Positiva - negativ test i dag (22/11) , IKM 24/11 gammel (p)røver IKM lørdag, 0 symptomer eller EL denne pp... *¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* ♥ gammel (p)røver ♥ Venter og håper - ikm lørdag tiamia 1pp, testa negativt, ikm torsdag? *netta*ønskerseg* (negativ test idag ((( Men ennå ingen tante....) Plassa - antatt imk 24.nov. Neg. test i dag 23.11. Har hatt mange symptomer som nå har forsvunnet litt igjen, så jeg vet sannelig ikke:/ Prøver igjen til helga... Lioevr vil ha stor mage har IKM i dag, ingen tegn til tanta, tror jeg tester igjen tirsdag marenmor Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7248972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 27. november 2006 #25 Del Skrevet 27. november 2006 er vel flere som vet nå ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187141-%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4resultatliste-for-uke-47-jentene%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4%C2%A4-ny-2211-den-andre-ble-s%C3%A5-lang/#findComment-7253202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå