Gå til innhold

Puppespørsmål ;)

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt noen endring overhodet hittil i svangerskapet, annet enn et par bittebittesmå dråper med væske som har tørka inn i bh'en (sorry for ekkel detalj), så nå lurer jeg på om jeg i det heletatt kommer til å få melk...? Noen sammenheng her?

Er innstilt på å fullamme, og kommer til å ta det som et stort nederlag om det ikke går =(

Noen andre som har hatt det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7187103-puppesp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingenting å si hva du har nå!!!!!!!!!!!!!!! Har omtrent ikke sett en dråpe selv jeg - men hvis jeg klemmer, så kommer det litt råmelk. Slik var det sist også - og da satt det fart når han var ute...så ikke fortvil....

Men hør på gode råd ang ammeteknikker - det har MYE å si hvordan du ammer barnet ditt!! Eks. alt det brune inn i munnen til babyen din... Du får en god bok av jordmor, hvis du ikke har fått den. Jeg fikk den her om dagen, og den er informativ!!

Lykke til!

*puste letta ut* =) Jeg NEKTER å dra fra sykehuset før ammingen er i orden! ...........tenk, snart diskuterer vi hva vi kan spise og ikke..hihi.. rart ikkesannt?? den tida her inne har gått så altfor fort! Glad sommeren og varmen er over, fatter ikke hvordan høygravide holder ut sommervarme! Men håper på en mild vinter (ser jo lovende ut), så det kan bli mange trilleturer litt utpå nyåret =) =)

Du får ikke lov til å reise fra sykehuset før ammingen fungerer heller (sa de i alle fall på kurset) men hvis du ikke får melk er det jo annerledes.

Men uansett har det ingen sammenheng hva du har nå og hva du får.

Jeg har ikke hatt så mye som en liten dråpe og både jm og lege har beroliget meg med at det ikke har noe å si! Egentlig er jeg glad for det. Kjedelig å lekke i mange mnd før man får ut gullet da! :-)

Spiller ingen rolle - det er jo ikke akkurat meningen at man skal lekke melk flere uker før termin, selv om noen gjør det.

Jeg hadde ikke en dråpe hverken forrige svangerskap eller dette - men hadde melk sist og regner med å få det denne gangen også.

Selvsagt er morsmelk aller best for barnet - men når det er sagt så er det IKKE et nederlag hvis du ikke får til !

En god mor kan ikke måles i antall liter morsmelk, det finnes flotte erstattninger, og utallige barn er vokst opp på dette uten problemer av noen art.

For noen viser det seg å gå på psyke og helse løs det å på død og liv skulle amme, og det er et sinnsykt press for å gjøre det, men det er ikke livsviktig !

Annonse

Har ikke fått en dråpe jeg heller, har såvidt sett at det kommer bittelitt ut hvis jeg går inn for å klemme..ikke at jeg pleier å gjøre det, hehe, men har prøvd. Men jeg syns bare det er digg å ikke lekke jeg da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...