Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Men det er ikke sopp for det har jeg hatt før... noen gode råd til hvordan jeg skal bli kvitt det???
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Jeg hadde også kløe og utflod - ikke typisk sopp-utflod.. Luktet eller så ikke skummel ut. Så helt vanlig ut.. Det var visst sopp likevel.. Det kan også være PH forandringer. Du kan da prøve melkesyrepreparater fra apoteket.. Husker ikke hva det heter.. Det er ihvertfall noe som gjenoppretter ph-balansen i skjeden. Vanlig at den blir forstyrret når man er gravid.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 meg igjen... Du bør selvsagt kontakte lege også.. Ta en telefon og de sier hva du bør gjøre. Ikke sikkert du må inn til legen hvis du ikke har feber, illeluktende eller missfarget utflod.
~ms_freia~ Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Hadde veldi kløe...fant ut at dt va pga vaskemiddelet æ bruka, for sopp har æ hatt og dt va enno verre kløe enn ved sopp. Men utfloden e mye verre enn normalt, ikkje klompat eller no sånt, men må bruk truseinnlegg ofte...
iren30 Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Hei Jeg har en del av det samme men jeg fikk beskjed at det bare er utflod jeg har fått dobbelt av det jeg hadde før jeg ble gravid . så jeg dusjer hver dag og skifter truse innlegg ofte , det har i allefall hjulpet meg også vaske seg meg underlivs såpe ...
Gjest Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Er vanlig å ha økt utflod når en er gravid. Huden kan også bli veldig sensitiv- så kanskje vaskemiddel, såpe eller noe sånt? Kan jo være sopp også.. er jo bare å ta en sånn kur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå