Gjest Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Noen flere her som føler seg helt sammentrykt og skvist når de går med bh? er i uke 30 og magen tar den plassen den gjør, så jeg får nesten klaustrofobi og åndenød av å gå med bh.... Kan ikke gå uten hele tiden heller, går endel uten når jeg er hjemme, men er begynt å "lekke" fra puppene så det er ikke så praktisk lenger for å si det sånn!=) Noen som har tips om hvor man finner bh-er uten spile som løfter bra og er behagelig???
Gjest Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Jeg klarer ikke å gå helt uten, men jeg får og litt panikkmed bh hele tiden. Så av og til går jeg med sloggytopp. MEn det er kun når jeg er hjemme alene. For det er jammen ikke mye løft i det, men det støtter da litt:)
Gjest Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Takk for tipset, det meste er bedre enn de jeg har nå i alle fall=)
Gjest Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Kjenner problemet! Har magen rimelig høyt også jeg da, så min lille prins liker visst ikke at jeg går med bh, da sparker han fælt i spilene og ribbeina! Så når jeg er hjemme er bh`en borte ja! Bh - klaustrofobi var et passende ord! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå