Gå til innhold

Noen med erfaring med amme bh MED spiler i stor cup? (g-h) Er det så farlig med spiler som noen vil ha det til??

Anbefalte innlegg

Hei,

kommer slukøret fra La Lina i Ullevålsvn i Oslo. Skulle kjøpe amme bh, men de har kun i bomull og uten spiler. Det ER bare ikke nok støtte når str er 70 H. Ekspedienetn mente det ikke fantes amme bh med spiler (med det gjør det jo), og at det uansett var direkte skadelig mht melkeproduksjonen, og brystbetennelse. Er det virkelig sant? Er det noen som har så stor cup OG brukt amme bh med spiler? I såfall, hvilket merke og hvor kjøpte dere den fra?

Tusen takk for hjelpen!

Fortsetter under...

Har aldri brukt amme-bh, men vanlig spile-bh i G-cup, og jeg vil ikke påstå å si det skadet melkeproduksjonen på noen måte. Jenta er 4 1/2 år, sluttet å amme da hun var 15mnd, men hadde fortsatt melk til jeg ble gravid på nytt i fjor sommer. Ikke hadde jeg noe betennelse heller. Aldri plaget med noe ang. amming og melk

http://www.anita.com/de/en/148,2,0,0,39180__products-detail.htm

Her er en link som jeg fikk av ka-ping. Skal lete etter fler.

Jeg har kjøpt, nå er jeg riktignok "bare" en F cup ;-) men jeg har kjøpt på Auds undertøysbutikk på Strømmen Storsenter. Spurte henne om de hadde Amme - BH, ja sa dama, kom med en type MED spiler!! Kunne aldri tenkt meg noe annet. I denne str. så MÅ det støttes med spiler!!

Hei - akkurat vært på LaLina selv i dag og handlet to ammeBHer og en hold-in-truse til etter fødselen !

Jeg vil anbefale deg å ikke gå for spileBHer - jeg har slitt med brystbetennelse ett par ganger og det er forferdelig vondt.

Du klarer deg uten spiler i noen måneder vel ?

Jeg kjøpte to Emma-Jane BHer og disse virket stabile og gode selv uten spilene (bruker F)

Annonse

Jeg vet ikke hvor store de største er, men jeg har kjøpt triumph bh med spiler på Cubus. Fungerer helt fint. De er ganske fine. Brukte sånne med forrige mann også. Hvis du bruker riktig størrelse på bh'en så bør det jo ikke gjøre noe skade ifht melkeproduksjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...