Gå til innhold

oi, så heldige vi var i natt:) ble langt dette da...og sikkert litt unyttig for mange ,men men:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jo en liten jente på 14dager, og den første uken ville hun bare sove sammen meg, på sofaen- sengen ble for myk, så hun tippet bare rundt når vi lå ved siden av- så kjøpte vi lammeskinn på fredag og la i vuggen og plutselig ville hun ligge der... hun sov der hele helgen, våknet litt på morgnen og var da litt vanskelig å få til å sove igjen, men vi fikk da 5timer sammenhengende så vi klager ikke.. så hadde hun plutselig to netter med vondt i magen og vanskleig for å sove, så jeg tenkte i mitt stille sinn av nå vardet bare å venne seg til lite søvn og at sånn kom det sikkert til å være...

nå kommer poenget mitt da.. i går kveld satt vi å snakket om hvordan vi kunne tenke oss at kveldene/nettene skulle være og vi ønsklet oss at hun skulle sovne i 22tiden, og så kunne vi legge oss når hun sov... Syntes det hørtes så deilig ut men litt redd hun da skulle våkne i 1 2 tiden og bli vanskelig å legge... så vi konkluderte med atdet hørtes deilig ut men at vi nok ikke kunne bestemme så masse enda når hun skulle sovne.

men vi ventet til ca 21 med bad, også pupp, og klokken 22 sov hun. Vi benyttet oss av tiden tok en lang dusj og gikk å la oss. Og sånn ble natten: hun våknet kl01 fikk pupp og sovnet med en gang i vuggen sin. våknet kl. 05- fikk pupp og sovnet igjen..... våknet kl 08, ny bleie og pupp, så sovnet hun jammen meg igjen kvart på 9, og sov til 11. også var hun bare blid og glad og våken 3timer.....

håper det kan bli sånn i natt også:) hihih det lov å håpe da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så herrlig da!! ja, får virkelig håpe for deres skyld at dette fortsetter..(skriv ned alt dere gjorde i kveld..hvis det sklir ut er det lettere å finne tilbake til metoden som "funka"..hvis du skjønner:o) )

Skrevet

det var lurt.. det skla jeg gjøre..... kanskje vi kan klare å styre det litt mer enn vi tror:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...