Skilpadden Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Jeg har akkurat kommet hjem fra jordmor, og hun kommenterte at graviditeten ikke syntes noe særlig på meg, til tross for mine 20 uker. Hun mente det som et kompliment, men jeg har lyst til å se fin og gravid ut, ikke bare lubben... Da jeg kom på jobb i går, spurte alle om jeg hadde blitt mindre... Jeg har lagt på meg ca 5 kg, alt på magen, og kanskje litt pupper, så jeg føler at det synes godt, men det gjør tydeligvis ikke andre.
Flippflapp Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 heisann. er ikke så stor jeg heller, men tror jeg er rundt normal. den kommer snart skal du se. jeg skulle også ønske at min syntes også, men tror vi skal være glad for at vi ikke har est ut som noen veteboller ennda jeg....vi kommer sikkert til å vere møkk lei det om noen måneder....... ta en titt på min mage (under hulken) http://www.teamkerberus.piczo.com/?cr=7&rfm=y ikke store greiene det heller...
Skilpadden Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 Jeg synes du har fin mage. Min er kanskje litt større, men jeg har termin en måned før deg også. Jeg har født før, så trodde magen skulle komme fort nå, men det gjorde den ikke. Den kommer nok tidsnok. Bare kjedelig å få sånne kommentarer to dager på rad...
en bergenser & en texaner Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Hei Nyt lillemagen mens du kan Jeg skulle ønske jeg var mye mindre jeg!! Er i uke 24 nå. Men det er jo da de siste mnd at babyen legger seg skikkelig ut, magen kommer nok den ska du se
Storebror til to :) Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Hei hei ) Jeg har også liten mage. Det er ikke alle den kommer skikkelig på heller. Skulle ønske min var MYE større. Har bare en liten kul på magen og er 28+4 idag. Men får vell trøste meg med å håpe på en liten bebis som bare pluppser ut ) hihi... Lov å håpe da..... Ellers jenter må jeg/ VI bare være shempe stolte og glad for å i det hele datt få være med på denne fantastiske reisen ) Nyt den lille kulen.... Lykke til
Gjest Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 off, får syte litt eg o då... E 27 uker på vei og det synes nesten ikkje på meg i det heila tatt! Har fått kommentarer fra venner at eg ikkje ser gravid ut. En kompis av meg trudde ikkje på meg ein gang at eg e gravid! Fekk og kommentaren av ei på apoteket seinest i går at eg va liten... Hu va større enn meg men skal ha ein mnd etter meg.... Vett at mange meine det som kompliment men har så lyst på den flotte gravide magen... Me får trøste oss med at det blir kanskje ikkje så mange kiloene å slite med etter fødselen me "små" då...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå