Gå til innhold

Hei, ny her

Kadan

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.....

Det er en glede å melde seg inn på dette kjekke forumet. Jeg er 23 år gammel og er gravid, er i 31 uke nå. bare ca 10 uker igjen. Det har gått så fort at jeg begynner å lure om det som er igjen skal gå like raskt også.

Det hadde vært koselig å bli kjent med noen gravide, og kjenne seg igjen. Og koselig å kunne diskutere sammen og forveksle erfaringer osv.

mvh Kadan,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei og velkommen inn hit :)

Er også inne i uke 31 nå med ti uker igjen. Termin 02.02.07. Når er det du har termin?? :)

Koselige sider å være inne på dette og med tiden blir det kanskje litt mer fart her inne på februarklubben også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen :)

Jeg er også 23 år. Jeg går inn i uke 30 imorgen med termin 11februar! Gleder meg masse! Dette er min første, så det er jo så spennende !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, hyggelig!

Er 24 år, og venter vårt første nurk 16.februar.Blir gal av dette med hvilken uke jeg er i, ettersom jordmor og lege driver en intern krig;) Enten uke 28 eller 29, jeg tenker at tuppa kommer når hun kommer uansett, og er vel ikke så veldig opptatt av dette med uker...Hvordan har du opplevd svangerskapet hittil?Jeg føler vel og at tiden bare raser forbi, men synes det er helt greit, er ikke helt med på den bølgen om at det å gå gravid er helt fantastisk, men jeg gleder meg vanvittig til å bli mamma!Så jeg synes jo det er verdt det når man tenker på prisen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...