Tinden ruger på nytt gull Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Den andre tråden ble litt lang og vanskelig å finne. Hihi, sjekket deg på lista over mast aktive, du biter godt i fra deg. Hvor bimmer du? Jeg er på jobbog prøver å skjule skjermen min så godt det går, men... La forresten merke til at de aller mest aktive hadde HØYGRAVID bak nicket sitt. Lurer på hva høygravide fant på før intenett kom? kan jeg spørre om hvor gammel du er? Mulig du har sagt det før, men...
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Såååå Koselig da=o) Jeg er 24 år...Du da? sikkert sagt det du å, men er såå manger og husker ikke alt=o)hihihi... HVor i landet er du da?..=o) Hva jobber du med da?? Må spørre...hehehe...Kan nesten se det for meg... Driver å smug titter rund om noen ser deg...Hehehehe Nå er jeg hjemme.... Fri på onsdager så det er så deilig... Eller så studerer jeg. Akkurat nå så er det voksen opplæring... Hoppet av skolen, kjempe dumt da ja..=o) så blir det sykepleien og jordmor=o) De kom ikke så langt, var veldig mye rydding da ja=o) hehehehe....Eller lå på sofaen og samlet krefter...=o)hihihihi... Er aktiv nå ja.... Kanskje litt for aktiv...hehehehe...Men må ta litt igjen av det tapte... Var en stund jeg ikke var her... ble for mye for meg... Men nå må je snart fyke... Skal ha foreldresamtale i barnehagen til gutten...Woooæææ....
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 Er 25, men blir 26 rett over nyttår. Synes jeg begynner å bli gammel i babysammenheng, håper det skejr noe snart her. Har ingen barn fra før vi da. Jeg er siviningeniør, var ferdig med studiene i fjor sommer og har jobba i litt over et år nå. jaaaa, har lest et setd at du skulle bli jordmor, ja. Det høres så kos ut. Hvor langt i studiene har du kommet? Heldiggrisen med onsdagsfri! hehe, deler kontor med ei anna, men sitter i en slags gangsone, så jeg bytter mellom bim og et eller annet jobbevindu med en gang jeg hører skritt nærme seg. Og så ser jeg veeeldig konsentert ut da, vettu. Hehe. Ble ferska for noen uker siden av en fyr her: "Ååå, er det baby på gang" ropte han høyt. Og jeg måtte abre le det litt vekk og skylde på at jeg har ei gravid veninne som hadde sendt meg en lenke til en babyside. Ro, ro til fiskekjær, hehe. Men er sikker på at flere må ha sett, de kan vel ikke ha unngått det? Jeg er dessuten litt lei av å jobbe for tiden. Lengter nesten til det blri min tur å være hjemme i svangerskapspermisjon og bare vente på å få føde. For ikke å snakke om å være hjemme med vesle gullungen! *drømme meg vekk* Jaja, bare en time igjen av jobben nå. Men bor i Trondheim, så innen den tid er det jo mørkt ute. Kjipt å ikke ha noe fritid i dagslys... Hvor bor dere? God tur til barnehagen! Jeg er nok tilbake i morgen skal du se Har ikke nett hjemme (heldigvis?), så det blir bare bimming på jobben. Ha en fin ettermiddag!
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Å ja, neu jeg bor i Akershus.... Hehehe.... Ro litt langt da ja...=o) Men du er sikkert hjemme nå ja, men se meg opp i morgen du... Er på skolen fra tidlig til lunsj ca..=o) Klem
Tinden ruger på nytt gull Skrevet 23. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2006 Guuuud morning birdy! Da har jeg karret meg på jobb, på nett og på BIM. Dagen er ikke helt den samme uten, hehe. Hvordan står det til på skolen da? Hvor langt i studiene var du kommet? Jeg mistenker at jeg bør få gjort noe i dag, men lar meg så lett distrahere av bim, surfing på nett, tenke på juleferie og akkurat nå: lure på hva jeg skal legge i kalenderen til min kjære. Søstera mi laga en kjempeflott kalender med sånne små poser på til oss i fjor og i år skal den fylles. Vi skal fylle 12 hver, og jeg lurer sånn på hva jeg skal legge i. Har noen forslag, men synes det blri litt vanskelig når vi har blitt enige om ikke å bruke mer enn 200 kr (pr person eller til sammen - ble usikker nå). Har lyst til å legge i sånne ting som spise middag ute, dra på kino, dra å bowle osv, men da har jer plutselig brukt opp hele potten på bare en luke (pose). Dessuten så er det vel litt juks å gi ting som jeg også får. Har ikke tenkt å sende han på kino alene i alle fall. Har du noen gode forslag?
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Forslag til julekalender.... står helt fast jeg....Tenkte å kjøpe noen kondomer å legge i da... Hehehe siden han ikke vil riktog ennå...=o) Men da har jo et annet problem...Hvilket merke og str skal jeg kjøpe?? Mmmm=o) Men det er jo litt greit å ha noe å gjøre sammen da, tenkte på det selv=o) Til lille gutt skal jeg jkøpe en sånn pakke med 5 biler i legge en i hver luke og så skal han få kaptein sabeltann figurer(veldig sabeltann for tiden) så tenkte jeg skulle kjøpe en CD med Byggmester Bob og sabeltann på... Så i helgene blir det jo litt digg da, synes jeg, litt ekstra i tillegg til lørdags godt=o)...(burde ksnakje skrive det ned nå sånn at jeg ikke glemmer det, hehehe =o) )... andre problemet er jo julegaver... Har ikke så mye penger så vet ikke hva jeg skal gjøre, men det blir vel veldig billig da.... Har kommet frem til at det er ni stk jeg skal kjøpe julegaver til...=o/ Men finner vel noe da=o) Du da? funnet ut hva du skal kjøpe til herremannen?? Joa, var en liten tur på skolen i dag. Orket ikke å være der to timer til... Fem timer engelsk på en dag blir litt mye synes jeg.. ehehehe.... Nå tra jeg voksenopplæring... Trenger studiekompetanse for å komme meg videre... Blir ferdig med to fag nå til jul, nyere historie og samfunnslære, håper jeg ikke kommer opp i eksamen... Men tror jeg kommer opp et av fagene, håper da på samfunn... Mye lettere...Hehehe.... Så har jeg Engelsk, norsk, matte og naturfag etter jul... Gruer meg, men liker matte og naturfag... Er ikke noe nerd da..=o) tiihii...(ikke at det er noe galt da) hehehe... Heheheh ble litt dette=o) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå