Gå til innhold

artig og se på hehe...

tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

jeg har gått og syngi mye på den smurfe sangen til geir børresen i svangerskapet(den er såå fin) så nå sitter jeg her og bimmer og hører på den på full rulle på pc`n og lille gutt sparker og er helt turbo når jeg setter den sangen på.. hehe når jeg slår av roer han seg ned.. skla bli morro og se om han reagerer når han kommer ut hihi:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7186298-artig-og-se-p%C3%A5-hehe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.. da vet jeg ihvertfall hva han lille krabaten her kommer til og roe seg til.. heh samboer tuller mye og synger tom jones sanger og spiller de på full guffe hjemme og synger for magen min.. hihi så skal ikke se bort ifra at det er de sangene som hjelper,,, men da blir jeg gaaaal.. hehe...

Kiss - crazy nights er den sangen som vekker og roer den lille i magen... har vel noe med at det er den jeg har som ringetone på mobilen... så det blir morro å se om den lille roer seg ned til kiss etter at h*n kommer ut...

Jeg har spilt mye Bjørn Afzelius jeg for lillegutt...... men har ikke tenkt over om det skjer noe i magen, skal prøve etterpå ;) men jeg syns mange av sangene hans er så nydelige, også tenkte jeg at de passer jo litt til vuggesanger også.... så da har jeg spilt de masse....... så ender det vel med at han ikke kjenner igjen en eneste en, men roer seg til noe som jeg syns er helt grusomt å høre på da ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...