~anette & lukas + ella ~ Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Jeg begynte når han var 3 mnd. Ga fra skje, men han likte det ikke i det hele tatt... Nå er han 4 mnd og har begynt å gi fra flaske etter grøten. Får i han litt, men liker det enda ikke. Ting tar tid...
Videlivi Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 vesla her har fått vann på flaske i knapt en uke. Det renner jo bare igjennom... Vi har gitt henne det siden hun egentlig skal være mett, men griner fordi hun er overtrøtt. Eneste måten å få henne til å være stille på er å gi vann. ( dette er på natta, etter at hun har fått mat! )
Yara Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Jenta mi er 7 uker, og vi fikk beskjed av helsesøster at om vi kokte vannet kunne hun fint få litt vann allerede nå. Vi bruker vann innimellom for å skylle munnen hennes når hun har gulpet surt, det hater hun nemlig:)
Sina73 Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Det sies jo at barn som ammes ikke trenger annen drikke. Jeg fikk beskjed på hs på 6-ukers kontrollen at jeg måtte tilby vann (det var i sommer da det var så varmt). Han kunne ikke få ubegrenset mme selv om han trengte væske.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 trenger så små vann? min på tre mnd har ikke fått noe.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 De trenger det vel strengt tatt ikke, min er 4 mnd og tre uker og har akkurat fått smake vann( da i forbindelse mned grøt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå