Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg er alenemor med en gutt på 2 år, som begynte i bhg nå i august. Han stortrives, og jeg kunne ikke bli mer fornøyd med bhg og personalet. I avd. hans, jobber det 4 voksner med 11-12 småbarn. Om morgen ca. kl. 9.30 pleier de støste å gå ut, mens de minste blir puttet i vognen for å sove. Men det er ikke hverdag bgh tar barna ut og leker. De tar det etter været, og hvor god tid dem har. Sønnen min tilhører nå gruppen med "de store gutta", men han er ikke ute og leker hver dag for det. Han lever ennå han. Noen ganger har jeg hentet han med bæsj i bleia fordi personalet ikke har fått tid til å skifte på han, så da bare skifter jeg på han selv der. Har jeg dårlig tid, skfiter vi med engagn vi kommer hjem, selv om vi må ta 2 busser for å komme hjem. Og jeg har ikke sett at det plager han. Jeg kjenner sønnen min så godt at jeg vet åssen personalet i bhg opplever han. Det kan f.eks ta tid å kle på han, så jeg blir ikke sur om perosnalet ikke la han få gå ut fordi dem ikke har tid eller gidder det. Det er sånne småting. Jeg gidder selv ikke å ta sønnen min ut hverdag heller. Saken er at det er så mange som klager på ting som egentlig er bare bagateller. Det syns hvertfall jeg da. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7186150-for-mye-klaging/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #2 Del Skrevet 22. november 2006 Min oppfatning er at det er for mye stress i barnehagen. Jobber selv i barnehage og vi prøver å roe ned og ikke se så mye på klokka. Men også vi tar oss i stresse med noe fordi klokka er så og så mye. Har lest flere debatter her og strofen "kommer an på hvor god tid man har.." går igjen. Det er synd at det er sånt stress i barnehagen, vi er jo der for barna og det er godt for dem å slippe å bli mast på hele tiden med f.eks å komme seg ut til en viss tid, eller skifte bleia akkurat nå for nå er klokka 11 og sånne ting. Flere har sagt at de ikke har tid til å gå ut for eksempel og det er tullball syns jeg. Da er man hengt opp i den klokka med at ting skal skje til de og de tidene hver dag. Synd det der, for det ødelegger så mye. Forresten....Du høres ut som en super forelder å forholde seg til ) Flere skulle vært som deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7186150-for-mye-klaging/#findComment-7189187 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå