Gå til innhold

Kan man ta paracet når man...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei:) kan hende legen min er helt tussete i hodet men han sa til meg i går at jeg ikke skulle ta noe slags smertestillende.... var vist ikke bra nå på slutten.. men så har jeg oxo hørt at jeg kan ta paprcett for det er ikke farlig.. hmmm så jeg har ikke tatt noe paracett i hele svangerskapet jeg.. har ikek tort og gjøre det...

Har fått beskjed av både jm og lege om at paraset er det eneste smertestillende middelet man skulle ta...

Fikk og lov av jm å ta en paraset, om jeg sleit mye med kynnere/menssmerter...

Var det rier, ville ikke paraseten hjelpe, så da visste jeg raskt forskjellen på rier og kynnere...

men har inntrykk av at leger og jordmødre sier mye forskjellig rundt omkring :))

Annonse

Men hvis du er usikker på det så ta en tlf da... :))

Tenk om det er i gang.... Da blir det enda en historie å lese om en liten stund :))

Blir helt gira av dette jeg... kjenner etter tegn jeg og, og glemmer at jeg ikke er like langt som dere...

32+3 idag :P

ja 38+2 her...

Men det skjer nok ikkje nåkka her før den 3/4 desember....Litt skummelt å gå å si det, men venninna tell ho mamma ser ting, og det har ho sedd...Man blir jo litt rar av det....Tenke hele tia, hm nei men det e jo ikkje den 3 idag...hehe

Jeg trur og på sånt...

x-tanta mi var hos "spådame", og hun ble fortalt at en venninne/bekjent av henne var gravid, og at det var komplikasjoner i svangerskapet, men at det kom til å gå bra..

Hun hadde ikke spurt om meg i det hele tatt...kom ikke heller på at det var meg hun snakket om før hun kom hjem.....

Rart...

Blir spennende å se når du føder da :))

Jeg snakket med jm på tirsdag om muligheten for å bli satt i gang hvis jeg går noe særlig over pga. bekkenløsning og dermed veldig dårlig nattesøvn. Hun anbefalte faktisk å heller ta 2 paracet før leggetid og få en god natts søvn, enn å våkne hver time av at det gjør vondt.

ser at alle JM sier forskjellige ting..noen at paracett ikke virker,og omvendt..

min jordmor sa at nårfødselen var igang, og riene begynt.. så skulle jeg ha klart rispose,varmeflaska og ta to paracett. for det hjelper litt mot smertene..

men har forstått det sånn at alle JM har forskjellige meninger. avogtil stikk i strid med hva andre sier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...