Mamman til to herlige gutter Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 jipppi!!!!!!!!!! hadde ikke tordd at den dagen skulle komme!!! skel se bebisen vår i morra!!! da skal vi få vite hva vi får!!! blir det en Sander eller en Amalie?? blir spennende!!! hva syns dere om de navnene? vi har en gutt som heter Odin..
Mamman til to herlige gutter Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 hehehe.. må bare le litt av meg selv.... mente selvfølgelig ULTRALYD i morgen... skulle jo ønske det var termin i morgen.. hehe...
stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 nå ble vi skikkelig forvirret her!! he he
Mamman til to herlige gutter Skrevet 22. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2006 hehe.. det er jo forståelig da.. men ingen som villle svare på navnene? :-) ikke meningen å forvirre alle her inne.. hehehi..
stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Synes det var koselig navn begge to og begge passer til Odin. Selv tror jeg at jeg har en Amanda eller en Leah i magen. Blir helt satt ut om det dukker opp en gutt!!!
MammaDilla Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 Kjempefine navn Vi har en Sondre i magen min. Nesten samme som Sander
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå