Gå til innhold

Hehe, svakt positiv.... :-o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj.... tok en gravi-test nettopp. Hadde tisset to ganger før i dag så jeg tenkte kanskje det var tull å ta en....

MEN, den var jammen svakt positiv!!! Og en strek er en strek er en strek, så da ser det jammen ut som vi har en made in maldivene spire her... Ohhhh, så nifst =)

hihi....

Er litt tummelumsk, jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du sier selv, èn strek er èn strek!

GRATULERER! Dette var koselig!

Skrevet

Hei på deg:))

Velkommen hjem skal du være og GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE med positiv test:)))

Kjempeherlig å lese, men hadde jo en god følelse for deg når du reiste ned til varmen samtidig med EL:)))

Utrolig glad på dine vegne:)))))))))))

Stor klem fra

Skrevet

Det var koselige nyheter :-) GRATULERER! Synes det er lenge siden sist vi har hatt noen gravide her, så det var godt å høre at noen lykkes. Maldivene er nok en veldig fruktbar plass :-)

Skrevet

Hurra for deg og spiren!!!! Tror jeg må overtale min elskede til en aldri så liten Maldivenetur ;-)!

Lykkeønskninger fra

Skrevet

Gratulerer! Dette var jo kjempegøy!

Vi må vel vurdere ferie på Maldivene hele gjengen her, hehe.

Lykke til!!

Skrevet

Tusen tusen takk alle sammen!!

MEN om dere tror dere blir kvitt meg nå, så tar dere feil 8-)

Jeg har tenkt å holde meg her inne en stund til, jeg... Iallefall til vi begynner å slappe litt av. Og det kan jo ta litt tid....

c",)

Skrevet

Så bra!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer all mass, dette var kjempe kos Dolly:)) Lurer på om vi ikke må dra til Maldivene istedet for Tenerife til tirsdagen.... Tenk så kult å få et made in Maldivene baby:)))

Håper du får en alletiders graviditet:) Å sist men ikke minst, velkommen hjem til oss i kulda.

Æsj ja, du er sikkert helt neger....*litt missunlig, ja*

Å du, nå får du spre rundt deg babystøv!!! For jeg er klar som et egg for augustbaby:) Håper jeg kan følge deg Dolly, jeg har ikm til lørdag.

Skrevet

Så kuuuult! Det var jo ein kjempehyggeleg bieffekt av ferien. Det er vel ikkje fritt for at flere av oss er misunnelege på både det eine og det andre. Men lykke til - måtte den sitte 9 månader!

mvh

Skrevet

Næmen det var da koslige nyheter. Gratulerer så masse. Var litt spent på resultatet av den turen til Maldivene.

klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Så utrolig morsomt med en liten made in maldivene da..

Mange klemmer

Skrevet

GRATULERER!

Det ser ut som om sjølufta på Maldivene har gjort susen! Kanskje bør vi andre prøverne arrangere felles "pakketur" til Maldivene!?

Krysser fingrene for et sunt og godt svangerskap!

Skrevet

God morgen og tusen takk for alle gratulasjoner!!

Tok en ny test kl 0400 (må jo sånn tisse midt på natta, det er kjempeteit...) og den var fremdeles svak, men litt sterkere enn den jeg tok midt på dagen i går. Så det er nok ingen tvil.

Kanskje jeg kan strø litt babystøv til dere? Vet ikke om jeg har opparbeidet meg nok, men jeg prøver: *strør om meg med så mye babystøv jeg klarer +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++*

Joda, det ble jo litt!!

Symptomer:

Faktisk ikke så mange. Litt rart det, for de to jeg mistet hadde jeg enormt med symptomer på. Så noe er annerledes denne gangen, enten det er til det bedre eller verre. Det vil jo vise seg...

Har murringer i magen, men ikke helt som mensmurringer, stikker og river litt i ny og ne. Og puppene er større, men ikke så sinnsvakt ømme som ved de to forrige gangene. Humøret er også mer stabilt (kan jo og komme av at vi ikke lenger tar helt av selv om testen er positiv, men avventer litt).

Hadde nå fått tid til spesialist til tirsdag uansett, så vi får se hva hun sier. Om hun ser noe 5 uker gammelt inni der... Det blir jo spennende. Har så fryktelig lyst at den skal sitte denne gangen... =)

Ha en kjempefin dag jenter!!

c,")

Skrevet

Så utrolig gøy, jeg gleder meg stort på dine vegne. Du har gode tider, det er deilig når livet er lyst og man har mye å glede seg over.

Med så mye positivitet og avslappning, samt tro på at dette går bra, tror jeg denne spiren finner seg godt til rette .

Det blir spennende dager for dere dette, godt at vi går inn i en tid med mye annet å tenke på... Det er lov å være litt tummelumsk nå altså...

Jeg ønsker deg alt godt.

Stor gratulasjonsklem til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...