silhah og emilie Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 meg selv: -ammeinlegg -amme bh -bind -2 bukser -amme toppx2 -pysj -sokker -truser -ammeinlegg ull -tøfler -slippers -toalett saker -brystvortekrem -genser baby: -hentesett -kjøredress -helseteppe -bleier -3 bodyer -2 strømpebukser -2 bukser -2 gensre -3 par sokker -lue og votter
nr3ifarta Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 jeg ville hatt med meg en hårføner... til tørking nedentil.. det redda meg forrige gang...
Tess30 Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Shampo? Kamera? Div toalettsaker? Helsekort! Bok? Liten notisbok? Fuktihhetskrem Lipsyl?
silhah og emilie Skrevet 22. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. november 2006 oi det kan være kjekt;) takk takk
silhah og emilie Skrevet 22. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2006 var ikke så dum du hihi takk takk
Tess30 Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Energidrikk og sjokolade e vesst åsså bra å ha me!!!! Åsså tyggis eller pastilla( vess man blir dårli, e det greit å ha nåkka i munnen etterpå )
silhah og emilie Skrevet 22. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. november 2006 de hørtes lurt ut... jeeeez bagen blir jo heeelt full jo hihi
stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 Lypsil og varme sokker er et must. Frøys så fælt på føttene sist jeg lå på fødestua. Bleier skal vel sykehuset holde mens du er der (iallefall der jeg skal føde) så det har ikke jeg pakket, og ikke bind heller. De første dagene etter fødselen bruker man oftest STORE bind (nesten bleier) og det har sykehuset.
silhah og emilie Skrevet 22. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 22. november 2006 hadde termin sist lørdag så jeg er 4 dager over...litt treig jeg shø hehe
silhah og emilie Skrevet 22. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 22. november 2006 ja vet det...tenkte bare ta med for sikkerhets skyld hehe varme sokker er vell lurt;)
stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 22. november 2006 #12 Skrevet 22. november 2006 Har termin i morgen og jeg er lei så jeg kan tenke meg at du er det. Lykke til silhah86! Håper du får en rask og fin fødsel. Fødestøv blåses din retningXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
silhah og emilie Skrevet 22. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 22. november 2006 takker og bukker;)
___ Skrevet 22. november 2006 #16 Skrevet 22. november 2006 Mat (og eventuelt drike), ren t-skjorte og hodepinetabletter til pappaen. Det var det vi savnet mest forrige gang. Fødselen tok lang tid og da natta kom var alt stengt, faren skrubbsulten med hodepine. Jeg fikk det jeg trengte men ikke han.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #17 Skrevet 22. november 2006 Ca dobbelt så mye som jeg har pakket, men du kan nok bruke det meste. Klær til baby får du på føden/barsel, også bleier. men kan jo være koslig å bruke sine egne. også må du ha et sett til hjemtur, selvfølgelig. Du kan vel også ta ut enten tøflene eller slippersene Hvis ikke slippers er til dusjen, da. joggedress fremfor bukser! Det bør klemme minst mulig, da man er sår og øm både her og der.
Labbetøs Skrevet 22. november 2006 #18 Skrevet 22. november 2006 Jeg ville tatt med meg mobil og mobilladder. Det kan nok bli kjekt. Er ikke sikkert du kan pakke ned det enda (med mindre du har ekstra ladder?) men jeg ville lagt en huskelapp på bagen slik at du er sikker på å ikke glemme det i farten. Og husk å ta med brevet til fødestuen, hvis du har skrevet et slikt et da.
silhah og emilie Skrevet 22. november 2006 Forfatter #19 Skrevet 22. november 2006 lader kan vell være lurt ja...hehe...hadde sikkert ikke tenkt på det jeg;)
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 22. november 2006 #20 Skrevet 22. november 2006 Vil absolutt anbefale Xylocain (bedøvende) salve, som fåes kjøpt reseptfritt på apoteket. Smøres på underliver ca fem min før toalett-besøk, og det letter veldig dersom du blir sydd. Fikk det utlevert av lege etter operasjon i underlivet etter sist fødsel, og det gjorde toalettbesøkene levelige... Lykke til!!
Maisie Skrevet 22. november 2006 #22 Skrevet 22. november 2006 Lurer på noe: Det var nevnt hårføner for å tørke underlivet etter dusjing. Men hva med etter dobesøk? Man må jo tørke seg med papir da, og man er vel like sår da som etter en dusj, og håndklærne er vel mykere enn dopapir? Har også hørt at det ikke er stikkontakt på badene på Ahus - stemmer det? I så fall er det jo bortstikk å dra med seg en diger hårføner.
rosa og en blå Skrevet 23. november 2006 #24 Skrevet 23. november 2006 Ta med mykt dopapir! (anbefales) sykehuset sitt er hardt!! eg måtte bløte dopapiret med vann.. (eg vart sydd masse) og so tørka eg med en vaskeklut etter eg hadde spylt meg med dusjen. En gave til den kommande far? (eg angra på att eg ikke gjorde det) nistemat.. eg fikk barnefaren til å smøre niste til meg kvar dag. (skive med nugatti) Lykke til!!
rosa og en blå Skrevet 23. november 2006 #25 Skrevet 23. november 2006 og ja - siden det er vinter Kulde krem til beibin!! (kaldt å være ute for første gang)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå