Gå til innhold

hei Bratsj:) den matros dressen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei:) takk for det, syntes magen er så langt nede og rar jeg nå hhe..

jeg kjøpte str 56... oxo var det 30% på ALLE klær på cubus bare i går så jeg fikk den for 105kr, men orginal prisen er 150kr tror jeg.. og det er ikke dyrt det.. hehe vel verdt pengene blir så fin i den dressen atta.. hihi nå gleder jeg meg til og pynte han,, var bare dumt at det ikke følgte med lue...

klem

jupp, har kjøpt noen av de luene oxo:) fant oxo en MEGA fin dress på H&M i går, den var hvit med ører på hetta og hale i rumpa:) kostet oxo 150kr.. hehe ser ut som om det er sån saue ull på utsiden.. kjempe skjønn... tar helt av med innkjøp av barne klær jeg.. hehe oxo får jeg jo sikkert en del når jeg ligger på sykehuset hehe.. men men ...

Annonse

var til ute bruk.. men jeg hadde ikke sånn fra før jeg så måtte kjøpe.. hihi er jo ikke farlig og ha en for mye da:) hihi har noen flees dresser jeg oxo men de virker så tynne...

vet du hvor jeg kan få kjøpt pose til vogna da?? har sånn dum kombi vogn med mykbag... så får ikke plass til allverden oppi der liksom... er frustrerende..må liksom ha dyna på utsiden av vogna på en måte.. hehe vankelig og forklare.. men men .,,, derfor jeg kjøper gode og varme dresser til lillegutt:)

Jeg har også kombivogn (Brio) og har kjøpt deilig skinnpose fra Barnevognhuset Rudo å ha oppi der (tror kostet ca 700,-) det passer fint, sånne dunposer blirt altfor store pg klumpete.

Tror det holder fint med sånn fleece-dress nede i posen.

Har også kombi vogn...

Blir det trangt med pose i mykbagen kan man jo bare ta ut mykbaggen, og legge sitteunderlag og lammeskinn under posen...

Har simo kombi, og den "bremmen/kalesjen" på mykbagen kan taes av å festes i fotenden på vogna... så blir det tett allikevel... :)

oki:)ja det er sånn trekk med glidlås som er på denne baggen min serrø.. men kan ta det trekket av, men kantene på baggeb er helt myke.. så må ha en pose som er god og varm... :) er 1 barnet dette her serrø.. så er jo sååå mye jeg lurer på er jo redd han skal fryse, bli for varm osv,, hehe..

er sånn dum vogn... lagt ut bilder av den her.... skjønner ikke hvordan jeg får noe pose oppi her... er 3 bilder:)

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/449527/offset/8

Kjempefin vogn du kar hjøpt da!!!

må bruke dyne da...??

Og på kalde dager, så kan du jo droppe mykbagen og legge posen rett i vogna...???

matrosdressen var helt skjønn :))

Er førstegangs jeg og... føler meg litt klønete i blandt :))

Annonse

men hvis jeg legger posen rett i vogna uten myk baggen så er det jo kun en vanlig sports vogn og da vil jo ungen og posen gli ut.. er jo ikke noe kant der....hmmm så må nok bare kjøpe en liten pose ..hmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...