Gå til innhold

Over termin;hvordan har dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fire dager siden termin, har ventet en tidlig fødsel siden jeg har født tidlig før. Men denne her har det visst godt i magen. Er tung i kroppen, nærmer ¨meg åtti kilo med stormskritt. Sitter å teller minutter mellom riene, men det er nok bare lurerier dette også...... Har det elles bra, men venter og gru-gleder meg til det som skal skje.

Hvordan har dere andre "overtidsjenter" det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heihei

4 dager over termin her også;)

er egentlig ganske god form...men ganske lei og tung

utålmodig ja sa du...hehe

springer trapper å svelger bringebær blad kapsler som en hellt;)

Skrevet

Heisann. Jeg er 6 dager over termin og venter og venter og venter........ Jeg hadde også ventet en tidligere fødsel; storebror ble født 2 dager før termin og iht legen har lillebror sunket så langt ned i bekkenet at han burde kommet før termin. Men; det viktigste er jo at babyen har det bra og at han kommer når han er klar :) Selvfølgelig er jeg tung og vil bare ha det overstått, men de verste er at jeg har fått omgangssyken midt oppi det hele. Nå vil jeg bare bli ferdig med oppkast og diare før lillebror kommer.

Har det ellers bra, men har begynt å grue meg noe veeeldig til fødselen.

Skrevet

Håper du får være frisk når du føder, høres ikke fristende ut med fødsel og omgangssyke. Kanskje bringebærkapsler får fart på sakene, har ikke gjort så iherdige forsøk for å få det i gang. Men tenkte å rusle meg en tur etter middag sammen med mannen min. Får så mye kynnere at jeg må vel krype hjem igjen tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...