Gå til innhold

Flergangsfødende ... babyen langt nede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som føler at babyen ligger langt nede? Er i uke 30, og 3. gangs.

Syns liksom babyen ligger og trykker nedover allerede. Ligger den kanskje lengre ned når man har gått gravid før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.er tredjegangs jeg oxo.

Ifølge JM som jeg går hos,så er det helt vanlig pga at bekkenet og livmora er "brukt" før,og derfor mere tøyelig. Da vil jo oxo seff den lille komme lengre ned i bekkenet sa hun :)

Skrevet

Så bra.

Syns jeg kjenner hodet nedi der også. Forrige lå med hodet nede veldig lenge. Det festet seg aldri, så det gjør nok ikke denne heller. Føler bare at det trykker litt mye nedi der. Gjør jo ikke vondt, men det er jo så mye man lurer på selv om man liksom skal ha erfaring...hehe.

Skrevet

jeg er bare annengangs, men ja; hodet ligger godt nedi bekkenet og har gjort det en god stund (uke 38 nå). Han er litt opp og ned - noen dager borrer og styrer han fælt og ande dager er han litt lenger opp. Sånn føles det ihvert fall. Kjennes ut som om jeg skal sette meg på han noen ganger :) De dagene han er lengst nede er bekkenet vondere. Tydeligvis at det er plass til litt boltring selv om det nærmer seg slutten.

Skrevet

Så rart - jeg er også tredjegangsfødende, og denne babyen ligger så langt oppe som ingen av de andre to har gjort på samme tid. Er 35+2 idag, og venter desperat på at magen skal synke litt ned, men ingen tegn til det foreløpig. Føler at lungene er helt sammentrykte, og får ikke puste ordentlig!!

Baby, beveg deg nedover!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...