Hogne&Anneli Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Var ikke klar over at du svarte på spm her inne i det hele tatt. Trodde du kun tok betalt over mail. Du kunne svare på gravid spm, som jeg har forstått, så her er min fødselsdato: 08.12.85 Har ingen planer om å prøve nå, men kjekt å høre allikevel....:-) Må si jeg ble litt imponert over at du ikke bare fortalte kjønn til en annen her inne, men også vekta på det kommende barnet..(!!) *Imponerende-imponerende* Ta det når du føler for det....!
Gjest Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 hei ja jeg svarer på sånne enkle gravidspm da det ikke tar noe fra min energi....derfor tar jeg heller ikke noe for det. du skal ikke se bort fra at du får en fin bursdagspresang på dagen din:O)...ser en spire på deg...en nydelig jente.....ja hvist du ikke har funnet det ut allerede at du er gravid???
Hogne&Anneli Skrevet 23. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2006 oi, nå gleder jeg meg til bursdagen min!=) ho ho. Har mensen akkurat nå, så er ikke gravid. Hehe, hadde du sagt dette for en uke siden, hadde jeg fått panikk. Ventet en stund på den nå skjønner du... Har en gutt fra før. Ønsker jente neste gang, men selvsagt glad for enda en gutt!=) Sikker på at ikke du blander ønsker i spåingen? Mener noen andre spådde gutt på neste også.. Min: 08.12.85 Lillegutt Hogne: 17.07.06
Hogne&Anneli Skrevet 25. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2006 dytter...Noen andre som også vil prøve seg, så versegod..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå