Gå til innhold

stor mage


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg er 11+4 og arbeidsbuksa har ett mellomrom på 5 sankt fra knapp til knapphull.

jeg er ganske stor fra før av men boksa var god for noen uker siden,andre som har fått mage ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått mage jeg allerede og er bare 6+4 dgr, men er pga at jeg er så oppblåst da og har litt mage etter sist svangerskap, hehe;) Kommer nok etter snart jeg, blir nok ikke alene her inne med tidlig mage....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes fått mage;-) men føler meg bare slapsen;-) gleder meg til alle kan se det. Hadde besøk av en venninne i går, og hun kunne se det( er nok for hun hvet om det også da) men kjekt. Detter blir jo mitt 3. svangerskap så e vell ganske slakt inni der:-) kjenner du livmora over skam bein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11+1 i dag og magen er absolutt å vei ut av alle bukser. Ser litt kvapsete ut, men med klær utenpå så ser jeg kanskje (håper jeg) litt gravid ut. Føler meg bedre som gravid en kvaps :-)

 

Kjenner ikke noe livmor, men jeg må innrømme at jeg ikke skjønte så mye av det sist graviditet heller. Får prøve meg fram litt mer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg har ogå fått mage. men er nok mest fordi jeg er litt oppblåst. Når det gjelder vekta, bryr jeg meg ikke. Istede for å veie meg titt og ofte passer jeg heller på det jeg spiser. Prøver å spise mye proteiner, grønnsaker og har fått kikk på sitrus frukter.Og helt ærlig hvis jeg legger på meg pga dette kostholdet så gjør det ikke noe. Tror uansett at jeg gir barnet mitt alt det trenger av næringsstoffer og vitaminer...og DET er det viktigste for meg..vet at jeg klarer å trene meg opp i form igjen seinere uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har kjent å klemt under isolasjonen og det er hart der nede,men det er hart andre plasser å hva som er livmorog ikke,det e æ litt usikker på.

huske ikke noe om den her perioden fra forige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 10+3 og har fått litt mage. Passer kun i en av buksene mine, og den var stor før. Måtte ha belte, men det trenger jeg ikke nå!!! Har gått ca to kg ned i vekt, så det føles så rart å ha "lagt på seg" uten å ha gått opp i vekt... Vet ikke om andre ser det, men mannen min og jeg ser det hvertfall!! For andre ser det nok bare ut som jeg har lagt på meg litt.

Dette er spennende!!! Klarer nesten ikke vente til jeg får en sånn ordentlig gravid mage!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også fått mage! er 11+1 og synes selv jeg har sett småfeit ut i flere uker, har en bukse +joggebukser jeg passer. hadde ikke spesielt stor mage før jeg ble gravid, men har spist det jeg har kommet over .....også er sikkert noe luft, noe livmor og en minibaby på ca 30 gram.

er så lei av alle kjenninger som skryter av "på meg vistes det ingenting før jeg var ihveERtfall 6mnd på vei "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...