Gå til innhold

Liten oppdatering i fra meg...

Anbefalte innlegg

siden Fruen77 spurte etter meg inne 3tri så får jeg legge inn noen ord her... :))

Jeg er for tiden inne på sykehuset og venter på å bli satt igang... Å det skal vist skje til mandagen... vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg... men trøster meg med at premien er værdt alt som kommer... :))

Og alt annet har de under kontroll heldigvis....

Kommer innom med nye oppdateringer etterhvert...:))

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7185372-liten-oppdatering-i-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ann-ch.

Jeg skal settes igang pga galle syre i blod... sv kløe... Er vist ikke bra for baby på slutten av sv,,, Men tar prøver hver dag og ctg så hun har det fint i magen enda... men til tirsdag er jeg fullgått 38 uker å da vil de vist sette det igang... Er glad for det har hatt mye plager pga sv kløe og sv diabetes.. Mye vann i kroppen også...Men rart menn sant så føler jeg meg kjempe frisk.. Bare gleder meg til å møte nurket... :))

Takk alle her inne for en fantastisk støtte!!!! :))

Klem fra

Annonse

Hei Annemor!

Så spennendes at det nærmer seg for deg også nå!!! Like godt å bli i gangsatt når ståa er som den er!

Min lille prinsesse Julie ble jo tatt med keisersnitt når jeg var 36+4. Det var på grunn av at morkaka mi ikke fungerte skikkelig, og hun hadde vekstavvik på 27%. Var 2055 g når hun ble født.

Helt ubeskrivelig fantastisk å sitte her med en liten skjønn baby i armene etter alle årene med strev og hormoner, men jammen er det verdt alt!!!

Ønsker deg masse lykke til å gleder meg til oppdatering når nurket ditt er kommet til verden!! Masse lykke til iallefall!!!

Stooor klem fra

å så spennende!!! Synes heller ikke det er lenge siden du skrev at du hadde pos test...hi hi. Send MASSE babystøv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ble selv satt igang. hadde proteiner i urin og høyt blodtrykk. Men proteiner forsvant litt, så var egnentlig vårt valg.... var jo lei, så valgte å bli satt igang. Men var jo ikke modent der nede, så tok 3 dager... Så om en ikke må bli satt igang, skal jeg ikke det igjen... Men alle andre jeg har hørt om som blir satt igang, har det gått så fort.... Er jo greit da:o) Få litt gel, så kommer rier, hi hi. På ullevål sa de at vi like gjerne kunne dra hjem å ha sex, har samme virkning som gel..hehe. Var ikke akkurat klar for det for å si det sånn. hi hi.

Tenk at du snart sitter med en liten prinsesse i armene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ønsker deg all lykke og venter på oppdatering når hun er født!!! Masse lykke til!!!!!!!! tenk for en fantastisk julepresang!!!!!!!!!!!!!!!

Klemmer

HEI HEI!!!!!

ville bare si at jeg skal tenke på deg på mandag!!!!!

håper alt går bra tilslutt!!!

Godt at de tar vare på deg på sykehuset,så du føler deg trygg!!!

Masse lykke til!

Rart med disse sidene at man tenker på hverandre(jeg gjør det iallefall)

spesiellt de som var her sammen med meg og ble gravide rundt da jeg ble....man blir jo engasjert ;-)Godt at det går bra med de fleste..

vi er i gang med nytt forsøk....blir spennende 2 uker nå(har insiminering)

klemmer

Takk alle sammen... :))

Blir godt å få nurket i armene nå... Selv om jeg gruer meg... :/

Sender alle her inne massssse baby støv*********** Blås*****

Godt å bli husket av slike kjekke jenter... :))

Masse klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...