Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 JEg får ikke sove på kveldene, men fy som jeg sover på morgenen. Kommer meg ikke opp før 11. Kanskje ikke så rart at jeg ikke får sove på kvelden når jeg sover så lenge, og ikke gjør stort på dagen... Men når kvelden kommer, blir jeg liggende å tenke på alt som skal skje. Jeg gruer ikke, men det er ganske mye å tenke på da...
mor@3 Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Jeg slet veldig med søvn en periode. Lå og vrei meg, og fikk dermed vondt i bekken og rygg og våknet omtrent hver halvtime.... Det var slitsomt! Men har de siste ukene sovet som "en stein". Har gått til akupunktur, og han har hjulpet meg til å finne roen.... Så de siste ukene har vært deilige. Våknet opp på morgonen og følt meg uthvilt.... Vet ikke med deg, men jeg blir ikke nådig å være i lag med når jeg har fått for lite søvn... he,he :-)
adrienne Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Jeg sovner vel i 12tiden, så våkner jeg etter et par timer, og får ikke sove før morgenkvisten igjen. Men sover til halv 12 tiden på formiddagen.
Gjest Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Hehe nei ingen vil være sammen med meg heller når jeg har fått for lite søvn:) Men jeg er kanskje hakket verre hvis jeg får for lite mat:)
mamman te Vetle og Alma Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Samme her! Var et troll å være sammen med! Har fått en god natts søvn i natt og følte meg som et annet menneske! Har også vært til akupunktur, tror det hjalp litt, men tror det som hjalp mest var at jeg fikk senga for meg selv, godt å få strekke seg ut ordentlig uten en sambo som protesterer:)
MKS mor til 2-tette Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Søvnen er helt elendig, står opp flere ganger om natta for do besøk og halsbrann. I tillegg får jeg kramper i rumpa/lårene og leggene... Er i uke 33 og jobber fremdeles 100%, starter på jobb kl.07:00 til 15:00. Skal til legen i ettermiddag, da jeg på toppen av alt har blitt kjempeforkjølet... Nok er nok, søvn må jeg få....
Love2bemom Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 Jah, her er det leeenge sia æ har sovet ei hel natt! Som regel sovne æ lenge etterpå at æ har lagt mæ, våkne i snitt annahver time for å tisse, og våkne tidlig...Men no i det siste har æ lagt mæ etter et par tima igjen, og får sove og hvilt litt til utpå formiddagen:) Det er godt det!! Men gud, som æ savne å få sove ei hel natt...skulle gitt mye for det...
selma07 og engel Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 JEg har det akkurat som deg. Ligger våken lenge om natta, til to tre tia. Sovner og våkner etter noen timer for å gå på do, sånn går det i rykk og napp til kl 7, da sovner jeg! Og det er herlig. Sover lenge de dagene jeg kan, og nyter hvert minutt!!
MammaDilla Skrevet 22. november 2006 #10 Skrevet 22. november 2006 Sove? Det har jeg aldri hørt om.. hehe.. Søvnproblem er mitt varemerke, så det blir det lite av. 31+1 og kjempe ondt i bekken og rygg.. sukk
Love2bemom Skrevet 22. november 2006 #11 Skrevet 22. november 2006 Javisst...vi skal ikke ha nåkka dårlig samvittighet for det! Vi skal slappe av og hvile når vi får det til:) Står opp halv 7, er våken i en time eller to. Når æ da legg mæ igjen så ligg æ til i 11 tia. Og da, begynne liksom dagen min, og æ gjør ting & tang som skal gjøres. Så ting blir gjort alikavel...Har overhodet ikke dårlig samvittighet, det blir lite tid til sånt når babyn kommer:)
Tokka Skrevet 22. november 2006 #12 Skrevet 22. november 2006 Kjenner meg igjen. Tar et par høneblunder på dagen. Slitsomt å aldri være utvilt når man så sårt skulle ha en hjerneaktivitet på høygir når man leser til eksamen. Går jo mest rundt som en sombie.
Yvonnemor Skrevet 22. november 2006 #13 Skrevet 22. november 2006 Åh... Jeg savner en god natt søvn... Jeg ligger vondt, må opp å tisse, halsbrann, ta et glass melk, min kjære snorker, tisse igjen, ligger nå enda vondere, opp å hente flere puter, sukke litt, rigge meg til på nytt, irritere meg over snorking igjen, vekke han, legge meg til, sssssssssoooooooooooovvvvvvvvvvveeeeeeee, opp å tisse igjen, sove litt til, også var det morgen.... Få datteren opp, få på klær, lage matpakke, susse mann og barn før de forsvinner, legge meg på sofaen... Og vips så kommer mann og barn hjem fra jobb og barnehage....
trenger å være anonym nå Skrevet 22. november 2006 #14 Skrevet 22. november 2006 Ligger å vrir meg hele natten jeg, sovner som regel et par timer før jeg skal stå opp igjen. KJEDELIG!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå