Gå til innhold

April: Noen som har lyst å klippe meg??

**synne**

Anbefalte innlegg

Å... trenger så sårt en hårklipp... Og det er så dyrt hos frisøren... Men må vel bare traske opp... :( Har så lyst å bli litt "fjong" igjen... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe! kan bli litt vanskelig, og kan nok ikke garantere for resultatet da jeg ikke har klippet barbie dukkene mine når jeg var liten en gang! hehehe

Er det ikke lærlinger ett sted da, de er som oftest flinke og har mange ideer selv.. Og de blir fulgt opp hele veien, og en "ordentlig" frisør kommer å går over og retter småfeil til slutt... Jeg er veldig fornøyd med hun jeg går til.... Har brukt å betalt under 500,- for moteklipp og farging/striping..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan jeg gjøre.. og er du heldig hjelper alexandra til.. hehe..

Nei, du må vel heller bare brette opp lommeboka.. jeg også må til frisøren.. og tanlegen :o( så det blir litt utgifter før jul...

Men som monica sier.. hva med å finne en lærling??? De er jo som regel flinke de da.. og er ikek du fornøyd pleier frisørene som har lærlinge å fikse opp i det gratis.. er ihvertfall slik her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, kunne kanskje funnet en lærling... men tør ikke si fra at jeg ikke er fornøyd.. :( Har latt det gå et par ganger før, og da klippa meg igjen to tre uker etterpå... Litt dumt å gjøre det på den måten kanskje...

og en annen ting...hva syns dere om å bli klippa av en mann??? Sist jeg var tilfrisør, så var det en mann... syntes nesten det var flaut!!! Sikkert helt dumt av meg, men det var så uvant!! Ikkeno skravling, liksom..hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. nei, si det du.. har aldri blitt klipt av en mann.. Jeg blir alltid klipt av samme person jeg ( vanemenneske) hun er en veninne av sambo, og helt siden jeg ble ilag med sambo har hun klippt meg.. hehe.. ta mannen og du får en frisør på kjøpet ;o)

Men liker ikke å bli klippt av personer jeg ikke kjenner.. da blir det så mye overfladisk prat.. bare for å snakke liksom.. hei, hvor jobber du, å du går på skole, har du barn etc etc... bla bla bla... hehe, det er jo bare lille rare meg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... det har jeg ikke blitt før!! Jeg hadde sikkert blitt kjempe flau, og brydd.. hehe.. er litt rar jeg også.. forstå meg rett her! er ikke noe negativt med mannlige frisører, men det er så uvant så derfor hadde jeg blitt litt rar.. ;)

Jeg er den som ikke tørr å prate noe særlig, og så blir jeg helt i en annen verden når noen holder på med håret mitt, så jeg liker best å få ett blad å lese i eller å ha ei venninne atmed meg som jeg kan prate med... Kjenner ingen frisører jeg da.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klipper meg ofte hos en mann. Men har er så ultrahomse at jeg ikke merker forskjell. Ser knapt forskjell også... I forhold til han beveger jeg meg som en bryggesjauer *s*. Føler meg ikke så femi med han around akkurat nei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så ivrig over dette manne-frisør-snakket at jeg glemte spørsmålet ditt, Synne :-). Jeg klipper deg gjerne. Jeg klippet alle gatas unger da jeg var liten - til foreldrenes (og da i sær mine) store fortvilelse......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, så da har jeg vært hos frisøren... for et latterkikk... ler meg i hjel... Ble en smule kortere enn tenkt, ja... Haha...så hadde sikkert ikke merka forskjell om det var en av dere som hadde gjort det... hihi... Tror jeg skal opp igjen og få tatt litt til... så litt damete ut i nakken nå... Viste bilde av en frisyre jeg likte....men ser ikke sånn ut nå...menmen... er bare hår, så det vokser jo ut igjen... Men ler hver gang jeg ser meg i speilet nå... Og gubben lo når han så meg...ikke helt det han hadde forventa... hihi.. Men det er for all del ikke stygt.. bare VELDIG uvant... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...