Gå til innhold

Nå lurer jeg så fælt..

Anbefalte innlegg

Jeg lurer så mye på om sambo har kjøpt kondomer....*kanskje lete litt*

Hehehe... Men han virker litt mer sånn avslappet selvom han sier nei....*utrolig hva man tenker på når man først setter seg ned og tenker*

Han virker som han har lyst å ha sex med meg og ikke bruke prev. Akkurat som om skjer det så skjer det...

åååå hadde vært det så hadde jeg blitt kjempe glad...=o)

Men tror ikke det...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7185195-n%C3%A5-lurer-jeg-s%C3%A5-f%C3%A6lt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo forsøke å friste litt og se? Kanskje de ikke dukker opp og da er det ikke din skyld :)

Jeg tømte hele resepten på trionetta siden de skal kutte den ut, så plutselig har jeg mye piller her. Kan lissom ikke bruke "oi, tomt for piller" unnskyldningen. Og for sikkerhetsskyld så tåler jeg ikke lateks!

hihi babycakes.. jeg har jo som sagt tenkt å slutte snart. Og min kjære har tidligere sagt at da blir det ikke noe sex da.. hehe.. han er visst ikke interessert i å bruke kondom. P-piller eller ingen ting. Men: jeg tror og håper at han faktisk blir med på notene (eller babylaging..) når jeg har sluttet.. *håpe*--

Han virker også mer avslappet i forhold til dette nå enn det han var i mars/april for eksempe.

Vi får sende masse gode viber tilhverandre*******

Hehehehehe....

Jumpy: Ja hvis han klarer å holde seg så... hehehe... bare friste han litt det så skal du se....

Pus med en liten pus: Han kommer nok til å bli glad, de fleste trenger litt tid....

Det er bare det at vi har ikke tid til å vente på dem...=o) hehehehehe

Annonse

Ja, tror ikke han kan klare å ligge helt unna nei.. det som kanskje heller bekymrer meg er dersom han faktisk VIL vente enda lenger (og et ekstra puff i baken ikke er no), er hvordan stemningen i heimen kan bli dersom vi ikke har sex. Pga jeg som nekter å spise piller og han som nekter å gjøre det uten.. hehe--

Håper det skal gå bra: føler jeg har forberedt han en stund nå på at jeg kommer til å slutte etter jul :)

Ja, tviler egentlig ikke på at han vil bli glad, men er jo som sagt sååå treig da :)

Jeg har bevisst ikke tatt det opp nå på en liten stund; det er nok av bestemødre som klør etter å bli oldemødre. De spør omtrent etter termindato hver gang vi ser dem. Så vi får se hva som skjer.

Hei! Jeg vet akkurat hvordan dere har det!! sluttet med p-piller til nyttår (et år siden),og lot det skinne igjennom at nå er det opp til deg når du vil slutte med prevensjon.....

Ble noen skuffelser iblant ja når han dro frem kondomene! Men måtte jo være tålmodig da, og nå i midten av oktober var han klar!!! jippi! Ble jo kjempe gla og han føler seg helt klar nå og kan glede seg også. Så hvis vi bare kan greie å være på samme sted når jeg har eggløsning (så er det jo håp om en liten spire snart) foreløpig har jo ikke det klaffet:(

Men tilbake til saken: føler med dere og sender dere masse "mann som vil prøve" støv ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************:)

Vi hadde sex i sted med kondom på... han som tar initiativ til å ta den på, ikke jeg (ingen bombe akkurat). Ellers har vi faktisk hatt sex bittelitt uten også, men han har tatt den på etter kort tid.

I dag spurte han om når jeg var fruktbar, lurte på om det gikk an å vite det. Han har nok tydelig lyst til å ha sex i sikre perioder. Mulig jeg forteller han om el-tester... Vil iallefall være ærlig med han. Han vet nå at det er mange måter å sjekke fruktbarheten på (tenker på temping, persona, lady-babycomp, el-tester). Men han vet ikke de ulike metodene.

Håper disse mennene snart komer på glid!

Annonse

Jaja..håper de kommer på gli ja...

Så han begynner å bli lei alt ja... men bare fortell han at det er ikke noe som heter sikre perioder, for under en akt så kan faktisk et egg bli sluppet helt utenom EL... Men du kan vel fortelle han at EL testing eller temping er en for del da....

Skal snakke med sambo etterpå...Hvis jeg tør...=o)

Har mast mye på han nå i det siste. Ikke bra...begynner selv å bli lei.... Orker ikke å mase mer men sitter jo hele tiden å tenker på det...

Klem

Jeg har ikke mast på lenge, men dog pratet om temaet. Fortalt om venninner som prøver/har blitt gravide, setter opp babybilder ved siden av TV som kommer i posten som takkekort for gaven de fikk da de kom til verden (alle føder for tiden!)

Ellers har vi sammen sett på morsomme klipp på metacafe.com av blant annet babyer. Hehe...

Men jeg håper han snart glememr dongen altså, blir jo ikke våt av de iallefall! Og da sprekker de jo lett, det har skjedd det også, men da utenfor meg hvis du skjønner.. hehe... dette ble litt teit, men men...

åååå.. det er SÅÅÅ kjekt at disse trådene kommer. For oss med kjipe typer.. hø hø... Ikke det at jeg er glad for at andre sliter, men er så kjekt å se at flere har de samme tankene som jeg.

Inni mellom maser og hinter jeg en del, men så begynner jeg å bli lei av å mase sjøl også.. akkurat som ei skrev ovenfor. Samtidig er det sånn at visse dager/uker så tenker jeg ikke på annet.. blir nesten litt smårar. Får nesten ikke gjort noen ting, verken på jobb eller hjemme.. tenker bare på spire og baby og barnesenge og stellebord (vet ikke hvor mange steder jeg har målt i leiligheten for å sjekke at det er plass til diverse: type seng på soverommet, stellebord på badet etc)..

Er jo nesten litt smågal. Men det ER den biologiske klokka altså!!!

Hehehe... Vet hvordan du har det=o)

I stad da jeg skulle legge sønnen min drømte jeg (duppet avlitt) at jeg var gravid og alle rundt meg var kjempe glade....

Var sååååååååååå glad....

Noen ganger så påvirker dette meg så mye at jeg blir skikkelig sur for ingenting og det går jo utover gutten min og sambo.... Får kjempe dårlig samvittighet overfor gutten min... Han blir så lei seg...=o(

Hele dagen lang så går jeg å tenker på det... Baby... Å tenk om....osvosv...

Hver natt så dfrømmer jeg om baby... Hver eneste natt, er så slitsomt...

Uff, gir opp snart jeg, men ikke ennå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...