Gå til innhold

April: Jippi... jeg er ikke her alene jo :o)

Natta & Alexandra  *gravid*

Anbefalte innlegg

Følte en liten stund at jeg satt her å skravla med meg selv... Men heldigvis kom dere å holdt meg med selskap.. hvordan er deres dag i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

formen i dag...tja... litt tiltaksløs.. hehe... igjen.... Skulle egentlig ha jobbet med skole, men *sukk* så kjedelig!! Snuppa har endelig tatt luren sin, og håper hun sover en stund til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er den lik min.. jeg skulle egentlig ha ryddet.. Men her sitter jeg... det er jo så kjedelig... nesten like kjedelig som skolearbied.. hehe..

alexandra også sover.. så satser på at hun sover en god stund... er litt deilig å få noen timer for seg selv.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Nå skulle vi hatt chatten på aprilklubben...

Jeg er hjemme med en syk Natalie jeg.. formen min er vel.. tja.. vet ikke hva jeg skal si... mange tanker i hodet kan man si.. mange "bomber" som har blitt sluppet de siste dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. er natalie syk????

Hmm, mange bomber????????? Noe du vil snakke om?

ja, den skulle vi hatt ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun har jo hatt stygg hoste over lengre tid og kasta opp innimellom. I går kveld spydde hun vel 15 ganger og hun er helt utslått i dag stakkar.. har blitt henvist videre, men en av partene har rota den bort (legen/posten/sjukehuset) så hvis de ikke har hørt noe i dag så skal jeg inn og kreve ny! Skal forresten bytte fastlege, for de her tar oss ikke seriøst!!

Nei... ehmm.. mye som skjer for tiden og prøver og plassere meg selv inni alt dette, er litt redd for fremtida økonomisk sett da.. mye som er snudd på hodet, og jahh... vet ikke helt hvor alt skal ende.. men det kommer nok en stooor avhandling senere tenker jeg! hehe

Prøver å se lyst på ting, å se etter mulighetene og ikke hindringene... Så tar det ikke så tungt da.. ;) Det ordner seg til jul! er det vel noe som heter.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, stakkar lita!!! Det hørtes ikke så bra ut :o( Håper dere får henvisningen snart.. og ikke minst får bytta lege.. Ingenting som er så frustrerende å ikke bli tatt seriøst når man har en syk unge..

Huff, ikke kjekt å gå å bekymre seg for økonomien da.. Blir kjempe trist på dine vegner.. Men som de sier.. det ordner seg alltid for snille jenter :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant... jeg regner med at ting ordner seg, for det gjør de alltid ;)

Men må ikke bekymre deg for oss du nå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men du.. når virker msn igjen.. har så lyst å sende deg bilder av snuppene våre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, kan hende det funker nå, men jeg tørr ikke før tore har sagt klart! Han holder på med "recovery" enda, og det var visst sånn gratis greie som tok evigheter. Det har stått i to dager nå og den er på 30%!!

Men jeg skal rope ut med en gang!!

Jeg sletta jo to harddisker, og heldigvis lå alle bildene på den som ikke ble sletta.. men alle filmer, programmer og alt annet er borte... håper det funker med den recovery greia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. kjipe greier altså.. Er nok best å vente til mannfolka gir klarsignal ja... hehe... Å, så bra at bilda ble redda da.. det er så skummelt.. jeg har de fleste bilda på en ekstern hardisk.. men legger jo ikke inn der hver dag.. så hadde noe slikt skjedd i dag hadde jeg nok mista mange mange fine bilder :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har brent ut noen bilder, men det er alle de som er framkaldt så de nyeste hadde jo forsvunnet.. Sa at han måtte brenne de ut med en gang.. men brenneprogrammet var jo sletta det å ;(

Men vi har jo en ekstern harddisk vi også, så han skulle legge de over dit da, men jeg tror ikke han gjorde det ;)

Vi hadde flaks denne gangen jah! Så nå skal jeg fremkalle en drøss til før jeg brenner ut de siste også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, da var dere heldige ja.. skulle kanskje fremkalt en del bilder vi også.. det er sikkert 1 år siden sist.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg sendte vel inn i mai/juni i år tror jeg, og det var vel 300 bilder!! Det er det som er ulempa med digital, klarer ikke å bestemme meg så jeg tar nesten alle.. men jeg skal vente til over jula så jeg får med den også.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...