Gå til innhold

Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til lørdagen har jeg og mannen min tenkt at vi skal skikkelig kose oss. Det vil si deilig mat (biff og fløtegratinerte poteter.) og levende lys (være litt kjærester liksom) Også har jeg så innmari lyst på litt rødvin. Det er jo evigheter siden. Dere vet graviditet og etterpå amming. Babyen vår er 11 uker og pleier å sovne ca kl 21 og sover til ca 03 og vil ha mat. Jeg vet jeg ikke burde gjøre det, men hva synes dere om å ta et glass i mellom de to ammingene. Føler meg innmari ego, men jeg har så lyst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg får komme med et forslag: Pump deg. Et glass vin er ute av kroppen på et par timer, men da slipper du å bekymre deg i hvertfall:)

Skrevet

hvis hun tar flaske så gi henne pumpa melk klokka 03 vel... verre er det vel ikke hvis mor vil kose seg med ett glass. i mitt tilfelle blir det leeeeenge til... snuppa mi tar ikke flaske da. lykke til:)

Skrevet

ja herregud ta deg et glass vin du,,,

tar ikke skade av det, og du sitter vel ikke å drikker til klokka 2 heller liksom...? hehe

kos deg, det fortjener du

Skrevet

Lukas er 11 uker, og jeg har vært på byen 2 ganger! Har da pumpet meg så han har til dagen etter. Så slipper jeg stå opp :-) Skal på julebord til helgen også :-)

Skrevet

Thank you!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...