Gå til innhold

anyone?


Flættfrid har to prinsesser

Anbefalte innlegg

er det noen som har fått pos el test (når man venter mens og vet at man har hatt el) neg gravid test og så tester man med el test og da er den negativ..... er 3 dager over IKM

 

 

har så mange spørasmål for tiden, så håper at det er en sjel elelr to der ute som kan hjelpe=)

 

klem fra meg, litt forvirret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om dette blir svar på spm. men ...

 

Det er mulig at en kan få pos. el-test når en er gravid, men dette er en høyst usikker metode.

Bruk en graviditetstest og finn ut for sikkerhets skyld.

Husk å bruke morgenurin når du er så nær innpå IKM, så er du sikker på at den er mettet nok med hormoner som graviditetstesten slår ut på.

 

ClearBlue digital er veldig grei, kommer det opp gravid er du gravid, og kommer det opp ikke gravid så er du det ikke. Slipper å undres på om en ev. strek er "sterk nok".

 

Håper det hjalp!

Krysser fingrene for at du har en spire på veg.

 

Hvis dette ikke var forståelig ta en prat med jentene på bli gravid, de er racere på el/gravi. - testing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for at du tok deg tid til å svare meg. tok en el test på mandag og gravid test samme dag, den var neg. tok på morgen uring quick respons på tirsdag, negativ og samme var el testen. må vel bare innse at jeg ikke er det. første gang på flere år som jeg ikke har fått mens når jeg skal. har ømme pupper, mens smerter ol. ja ja, da får jeg bare vente. tenkte at kanksje jeg ble gravid også greide ikke egget å feste seg eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uansett ingen tester som viser gravid før egget har festet seg...

Det er ikke uvanlig at el forskyver seg noen dager i den ene eller den andre retningen og at IKM dermed flyttes litt. Dersom tanta ikke dukker opp får du teste igjen!

 

Sender deg en god dose babystøv jeg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk. jeg vet at jeg hadde pos el test på dag 19, som alltid, så jeg vewt at jeg har hatt el..

lykke til videre du også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kanskje ikke hlet svar på spm ditt. Men sist jeg var gravid testet jeg ikke positiv før en uke over IKM. Så her er det enda håp!!!

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...