stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 akkurat der ribbeina slutter på høyre siden. Det er utrolig ekkelt og kommer med bare noen min mellomrom. Holdt på hele i går kveld og deler av natta og nå kjenner jeg det igjen. Kommer på samme sted hver gang, rister i 5-6 sekunder så er det slutt. Begynner å bli skikkelig irritert her. Andre som har noe liggnende.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Det er nok faktisk bare babyen din som hikker... Slik kjennes det i hvert fall ut i min mage når babyen min hikker ) Skikkelig leamus i magen...
shannabais Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Jeg tror jeg har noe av det samme som deg, men jeg føler at det lille stedet jeg får leamus på går opp og ned med jevn rytme, akkurat som om det er babyen som puster. Det stopper, også begynner det igjen. Jeg har hatt dette nesten hver dag nå i 2 uker ca, jeg er 35 uker på vei. Jeg hørte med jordmor, og hun visste ikke hva dette var. Men hun hadde ikke hørt om noen som hadde kjent babyen puste før, og hun trodde heller ikke dette var mulig ettersom livmoren dekker dette veldig bra. Jeg vet i alle fall at det ikke er hikking, for det er rytmiske dunk, så de kjenner jeg igjen. Men dette er annerledes. Jeg kjenner de også rett under ribbena, og det er som en puls som beveger seg rytmisk opp og ned med jevn fart. Det er ikke min puls, for denne bevegelsen går alt for fort til å være min.. Merkelig dette her. Noen flere som kan beskrive dette?
stacya fikk jente 27.11.06 Skrevet 23. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2006 Nei det er ikke hikking, for det kjenner jeg på en helt annen måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå