myme*overtid* Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Hvor og når er det? Vi har forresten termin på samme dato:)
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 har vi..22mai??? det er på tobias kl18...jeg skal dit..har fikset det nå...
myme*overtid* Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Jepp, samme dato foreløpig ihvertfall. Skal på ul i desember, så det skal bli spennende å se om daton forblir det samme... Jeg kan ikke dra på treff idag, men kanskje jeg slenger meg med en annen gang. Du får kose deg...
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Å skulle gjerne ha vært med, men jobber til 20, og det gjør jeg vær gang det er.. Men regner med å gå hjemme fra desember, så da har jeg helt sikkert tid:) Dere får kose dere i kveld..
Nonesin Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Jeg skal også på tobias i kveld. Morro med fler som venter tvillinger:) Gleder meg meg som alltid til og skravle med jentene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå