Gå til innhold

Dere som skal bruke sprinkelsenga med en gang..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ved siden av sprinkelbeskytter brukte jeg himmel sist og det samme har jeg ordnet i stand til nå også. Når senga står på det øverste så syns ikke jeg den blir så stor når himmelen er der. Men det er jo en smak sak.

Jeg har ikke hatt himmel så jeg vet ikke hvordan det er med den. Til første mann så rullet vi ett stort pledd på en måte rundt der han lå så det ble litt trangere. Vi brukte også bagen som hørte til vogna oppi senge hans. Til sistemann hadde vi bare varmepute oppi før han la seg.Det hjalp.

vi ble anbefalt å bruke bagen til vogna (den lille som kan tas ut og inn) å bruke den i senga også.

men denne gangen har vi kjøpt en ny seng, en mindre sprinkelseng.(55X122cm)

så denne gangen blir jeg ikke å bruke bagen.

men skal ha sprinkelbesytter og himmel.

så det får holde.

Annonse

Har sprinkelbeskytter fra Babydan, den er ganske høy i forhold til andre jeg har sett synes jeg. Har ikke noe annet. Vurderte å legge vogndyna i fotenden, men får se hvordan nurket liker seg først. Kjenner tre stk som bare har hatt sprinkelbeskytter og babyen har ikke reagert på at det er "stort og kaldt". Skulle det bli et problem, så er bagn til vogna ganske stor og med vuggefunksjon, så da tar vi heller den i bruk.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...