Anonym bruker Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Hvordan er formen? Mange må og store plager? Hva gjør dere som har startet fødselspermisjonen om dagen? Jeg er 38 + 4. Formen er litt opp og ned avhengig av om jeg har sovet ok på natta. Litt halsbrann, noe leggkramper om natta men mest av alt merker jeg det på søvnbehovet. Kan sove og sove og sove, dessverre litt uforenelig med en liten på 2 1/2... Heldigvis er han i barnehage, så min permisjon går med på å sove, handle julegaver på nett (fantastisk lurt!) og møte venninner til lunsj. Er veldig klar for å føde nå, og kjener etter tegn, men merker lite enda gitt... Fødte tre uker før sist gang, så nå har jeg liksom kryset den grensen og har aldri "vært så gravid".
Mirelle Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Heisann! Jeg er i uke 37, førstegangs gravid og venter barnet om 26 dager..HJELP! Føler det går fort nå, så er jeg så trøtt hele tiden. Blir lite søvn på nettene. Puter som skal organiseres både her og der og ikke før jeg har lagt meg til rette så må jeg på toalettet for så og organisere alle putene nok en gang, så får jeg kramper i leggen og må opp igjen, så er det hele runden nok en gang.... Hehehe... Ikke rart man er trøtt!
Mamman til AM&JS Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Jeg har termin 20 desember og er veldig trøtt og uopplagt fortida, merker jeg ikke har så mye overskudd. Begynner å bli tungt, selvom jeg bare har lagt på meg 7 kg..! Jeg sliter også med leggkramper og kramper under føttene..veeeldig lite godt! Skal bli godt når ungen er ute å man virkelig kan legge seg godt til rette i senga..
2nj♥ Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Er vel igrunn i grei form, men har endel vann i fingre og ben, og så sover jeg innimellom veldig dårlig om natta. Merkelig nok må jeg ikke alltid på do om natta (alltid minst en gang per natt sist), men våkner når jeg snur meg for det er jo litt av en operasjon med denne flodhestkroppen. Lagt på meg nesten 30kg...... Har en gutt på straks 15mnd, men han er heldigvis i barnehagen. Heldigvis både for han og for meg tror jeg Er kjempeklar for å føde jeg også. Hodet har vært festet i 3 uker og jeg venter bare på tegn...... -men hos jordmor idag fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde fått "fødeansikt" enda, så da får jeg vel se etter det i speilet fremover Har termin 2. desember forresten.
Gjest Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Ta magnesium kapsler mot leggkramper, det funker som f.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå