Nadine0606 Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 hvordan gikk dere frem for å få dette gratis? På blå resept eller fikk dere grunnstønad? Det står at jeg må samle regninger i 3 mnd og vente kanskje 5 mnd. for å få innvilget dette. Er forvirret, det koster så mye penger. Håper på mange svar.
Mamma til et Lykketroll Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Gutten min var en periode under utreding for kumelkallergi og skulle bare drikke Nutramigen i 3 uker. Da ordnet legene på sykehuset med en gang en søknad om blå resept.Den leverte vi til NAV (trygdekontoret) og etter en ukes tid fikk vi innvilget søknaden. Da fikk vi alt gratis og fikk beskjed om at vi bare kunne levere kvitteringer på det vi allerde hadde kjøpt, slik at vi kunne få refundert dette. Jeg synes det høres merkelig ut at du må samle på regninger. Hva har legene sagt da? De kan ikke kreve at du skal betale dette selv????
Nadine0606 Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 Takk for svaret. Jeg skal søke hjelp hos barnelegen på sykehuset. Uff, for et styr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå