Larena Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 Er du den jeg tror tro? Jeg så deg på presentasjonsrunden i går, og kjente igjen navnet til guttene dine. Litt vanskelig å forklare hvem jeg er uten å røpe hverandres identitet her inne, men kanskje du skjønner hvem jeg er hvis jeg sier vi begge har "Koster-frelste" foreldre? - R :-)
mamman`te2flottegutter Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Ja de har vi! Hei hørte du hadde fått en jente.
Larena Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 Jada, hun er blitt 10 mnd allerede, så det går fort!!! Helt merkelig, men veldig morsomt. Jeg så bilde av Herman i avisa etter han var født, han var så lik deg synes jeg :-) Hvordan går det ellers?
mamman`te2flottegutter Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 Det går bra vet du. Bare koser meg nå. Du har vel permisjon enda du også vel? Så koselig at du synes at han ligner på meg. alle synes han ligner på faren. Nå våkna gullungen så jeg får vel ile til.
Larena Skrevet 22. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. november 2006 Ja, begynner å jobbe i mars, så jeg er hjemme en stund til, heldigvis. Bare gi beskjed hvis du vil trille tur eller noe en dag...dagene blir fort lange også synes jeg, selv om jeg stortrives hjemme! Ja, jeg syntes han var veldig lik deg jeg :-)
mamman`te2flottegutter Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 ja jeg vil gjerne trille tur! bare dette regnet har tenkt å gi seg snart. send meg en mail da så vi kan utveksle litt info. [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå