Gå til innhold

Hva slags madrass til senga har dere kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har selv kjøpt fibermadrass på barnas beste og tynn bomullsovermadrass på ikea.

Fiber skulle være lett å holde rent med å skylle i kaldt vann i dusjen og tørke fort og kunne brukes til barnet er 2-3 år, til sprinkelsenga er for liten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også tenkt litt på dette..Vi skal kjøpe seng på ikea, og de er vel litt mindre mål på enn andre typer senger. Hvor mye betalte du for den madrassen? det høres jo bra ut!

Skrevet

jeg har og kjøpt fibermadrass, fra simo :)

Man kan ta av trekket å vaske det, kjernen kan også vaskes/renses...

Den er også allergi/astma vennlig.

Skrevet

Jeg har kjøpt ullmadrass. Fikk et tips på denne siden. Kjøpte den på nettbutikken til www.voksi.com.

Har ikke fått den ennå, så jeg vet ikke helt hvordan den er. Den finnes i forskjellige mål - bl.a 55 x 115, som jeg tror passer i en ikea seng.

Skrevet

Vi har kjøpt fibermadrass. Hadde det til størstemann også. Veldig praktisk og enkel å rengjøre.

Oppå fibermadrassen skal vi ha Voksi overmadrass i ull, fått den i gave fra besteforeldrene. Var nesten like dyr som fibermadrassen...men virker veldig bra, så håper det var verdt kronene!

Skrevet

Simo sin madrass.

Skrevet

En madrass fra wonderland. Lett og vaske og holde ren

Skrevet

Vi kjøpte seng og madrass på ikea. Vanlig fjærmadrass, og overmadrass som er lett å vaske.

Skrevet

svanemadrss for baby fra møbelringen! trekket kan tas av og vaskes! enkel og grei..kan brukes så lenge barnet sover i sprinkelsenga....

Skrevet

Sensus Anatomi madrass...tror den kostet ca 799,- på Jysk..... knallgod! Snuppa har nå brukt den i sprinkelsenga i snart 2 år!

Skrevet

Vi kjøpte seng på Ikea, en søt hvit sprinkelseng. (tror den het Hensvik). Har spesialbestilt en fibermadrass da måla på senga er 112x55. Denne kostet oss 900kr=/ Har ingen overmadrass. Er dette nødvendig? eller holder det med tisselaken under vanlig stretclaken?

Skrevet

Vi har kjøpt madrass på Ikea. Skal bruke lammeskinn fra Nøstebarn oppå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...