Gjest Skrevet 22. november 2006 #1 Skrevet 22. november 2006 foreløpig resultat 1 kg opp......dritt dritt dritt...
Gjest Skrevet 22. november 2006 #2 Skrevet 22. november 2006 Hm..det resultatet har jeg også etter 1,5 uke med naziregime når det gjelder mat og jeg har trent nesten hver dag. (2 dager uten trening..) Sikkert trygt å anta at oss som får litt større barn ble skjebnebestemt til å beholde de ekstra kiloene..(kan ikke finne noen annen forklaring...) Hvis jeg finner noe korsett som får meg til å se 3 størrelser mindre ut skal jeg si fra hvor jeg finner det, om du gjør det samme. Foreløbig sitter jeg her meg kaffen min til frokost og vurderer å begynne å røyke igjen..
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 22. november 2006 #3 Skrevet 22. november 2006 Kg. går opp og ned nå! Kan være 1 kg lettere en dag enn den andre :-) Men er i minus 17 kg. fra fødselsdatoen :-) Dagen jeg dro på sykehuet var jeg i pluss 22 kg. :-)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 22. november 2006 #4 Skrevet 22. november 2006 jo mer jeg tenker på mat jo mer spiser jeg... men det kan kanskje være en ide og kun veie seg til samme tidspunkt 1 gang i uka?? og hvis du har "mye" å gå ned, er det kanskje lurt å måle omkrets hvis du i tillegg trener og strammer mye opp??
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. november 2006 #5 Skrevet 22. november 2006 Må aldri starte på en fredag, tirsdag er en bra dag.
Sara Rompompei Skrevet 22. november 2006 #6 Skrevet 22. november 2006 Hehe. Det skal ikke være greit ;o) Her er mitt slanketips: Jeg står opp til vanlig tid, går på vekta, dusjer, vekker unger og får dem avgårde, går og legger meg med lillegutt igjen, sover 2-3 timer til, ammer, står opp, tisser litt og går på vekta: - 1 KG !!!!! Hehe. Enklere kan det vel ikke gjøres! Kniis
To blå Skrevet 22. november 2006 #7 Skrevet 22. november 2006 Må se på centimetrene, vet du!! ) Muskler veier jo mer enn fett, så dersom du har trent så har det kanskje sneket seg inn en liten muskel ett eller annet sted??? Jeg begynte å trene, og etter en mnd hadde jeg gått med 0,6 kg, men mange centi!! Jeg beg. på Grete Roede på mandag, for nå er jeg lei av å bruke mammabusken min (lille er 8 mndr.......)!
Gjest Skrevet 22. november 2006 #8 Skrevet 22. november 2006 Oyula : Å takk gud, jeg trodde det bare var meg som brukte mammatøy etter fødselen... Godt å ikke være aleine om sånne problemer i det minste.
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 22. november 2006 #9 Skrevet 22. november 2006 Slenger meg på den med å måle i cm istedefor kg ;o) På 3 uker er magen min blitt nesten 7cm smalere, og tilsammen øvrige plasser er jeg blitt 12cm mindre... på vekta var det bare 1 lusen kg
Gjest Skrevet 22. november 2006 #10 Skrevet 22. november 2006 det jeg glemte å si er at jeg ikke har fått trent og at av en eller annen besynderlig grunn har min kjære oversunne mann begynt å kjøpe masse snop og små pizzaer og sånn. mulig jeg har spist alt for mye i det siste...kanskje man faktisk må gjøre noe for å slanke seg...ikke bare si at man driver med slankings....skal prøve det neste uke.
Gjest Skrevet 22. november 2006 #11 Skrevet 22. november 2006 Nei gi deg'a:) Det finnes slankekaffe, slankepiller og slanketankemanipulering. Ingen grunn til å plage seg selv vel;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå