Gå til innhold

Var til kontroll i dag....

Anbefalte innlegg

Alt såg heldigvis bra ut med tassen, alle måla på ultralyden var fine. Men er litt bekymra for måla på symfysen, den har flata litt ut liksom. Er 36+5 i dag og har mål på 28. Legene meiner det er normalt å stå litt stille på slutten. Men eg veit ikkje, får vel bare stole på dei. Låg med rier i natt og, men bare 4-5 etter hverandre, litt diaremage, kvalme og svimmel å sånn og. Men får bare prøve å slappe av å tenke at det skjer når det skjer. Ja, dei såg ikkje etter om eg hadde opning heller, meinte at det ikkje var noe vits så lenge eg ikkje skulle reise vekk noen plass (langt unna sjukehuset altså) så da fekk eg ikkje vite det heller......sukk......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7184152-var-til-kontroll-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei vannet har ikkje gått, men har hatt så masse kynner og maserier siste 14 dagene så eg ville bare vite om dei hadde hatt noe virkning. Hadde liksom hjulpet litt på motet vist det hadde vist seg at dei hadde hatt virkning. Da er det liksom ikkje så ille å sitte med desse riene, da gjer dei jobben sin på ein måte......vist du skjønner...hadde følt at det ikkje var så lenge til og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...