Gå til innhold

Stikker fra i dag...:)JIPPI

Anbefalte innlegg

Var å Volvat i dag tidlig , UL viste bra liten slimhinne og ingen egg så da var det rett på sprøyter....legen satt den første i dag da jeg var der...og blakka meg, 5 tusen og litt for 4 pakker med Puregon..håper det holder...skulle visst holde til 12 dager.... Skal på UL den 1/12 for å sjekke om det er nok eller om jeg må øke. Fikk 125IU pr dag, er dette en stor dose eller en liten/normal dose?

OJ, nå er det virkelig...jeg er skikkelig igang..:)

Blir sååååå glad når jeg leser de fine historiene som kommer inn her om dagen....gir håp til en spent sjel:)

Gratulerer alle dere som har fått det til!!

Er fortsatt satt til uttak i uke 49:)

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7184093-stikker-fra-i-dagjippi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Så spennende dette er ja..:) Er selv på spraydag 5 i dag. starter på sprøytene den 5.des. Jeg skal starte med 1oo IE de 4 første dagene, for så å øke til 125 IE. Tror de fleste tar 150 IE, men det varierer helt sikkert. Jeg tar små doser pga pco-fare for overstimulering!!

Lykke til med stikkingen:)

Klem

Moro! - og lykke til!

Tror du har en helt normal/gjennomsnittlig dose. Jeg begynner å stikke i neste uke, og forventer lave doser pga fare for overstimulering. Da jeg fikk behandling sist (har en ivf-datter), tror jeg at jeg hadde doser på ca 75IU. Jeg måtte komme til hyppigere ultralydkontroller for å følge med, men så kom jeg litt rimeligere ut med lav dose, da... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...