Gå til innhold

Skravletråd for Hadelandsjentene ;D


Gjest

Anbefalte innlegg

Hehe.. Fant ikke igjen den andre, så da får en lage en ny en da.. Fortsatt like kvalm ani??? Jeg er så glad for at jeg ikke blir så fort kvalm lenger, men har ikke vært noe spesielt plaget med det heller.. Heldigvis sluppet billig unna der gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nok ikke den som er mest plaget jeg heller, men er små kvalm med jevne mellomrom i løpet av dagen. Blir kvalm hvis jeg er sulten og blir kvalm når jeg akkurat har spist, så ekke så greit... Også er jeg kvalm om morgenen og om kvelden. Har kasta opp et par ganger og, men har jo hørt om de som ligger over do skålen i ni måneder, så skal vel ikke klage... ;-)

Men har slitt litt med å sove i det siste, enda jeg er kjempe sliten og stup trøtt!!

 

Kom til å tenke på at hun jordmora fortalte meg sist at hun satte opp graivde(som ønsket det) med termin i nærheten av hverandre i en gravid gruppe. Husker du skrev at du hadde syntes det hadde vært moro m en treffgruppe. Jeg vil gjerne være med i en sånn gruppe, men vil vente til jeg har vært på ul så jeg vet at alt er bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine:

Hvor finner jeg det bildet av deg? Skulle vise d til en venninne med STOR mage tidlig, vi er like langt, og viser ingenting på meg, men masse på henne.

Hun er veldig tynn da.

Syns egentlig hu ligna på deg på det siste bildet :)

Vi begynte å bli redd for at d var to der inne *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan vi!! (møtes) Har ikke sett noe til de andre hadelandsjentene siden forrige tråd, men de dukker vel opp!

 

Kos deg på jobb da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært veldig koselig ;)

 

Kose meg på jobb ja.. Hhehe.. Det er enkelt.. Hehhhe.. Neida, hatt det ganske så rolig. Men alikevel så har jeg gått nesten 4 km.. Ganske greit å ha skritteller med km teller på seg på jobb.. Har lange ganger..

 

Men nå skal jeg finne helsekortet mitt. Så skal jeg spise og hoppe til sengs ;) Gir deg rapport når jeg har vært hos jordmor jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Da var første tur hos jordmora overstått ;) Litt rar, men veldig snill! Bare gikk gjennom papirer og førte på litt fra blodprøvene. Forklarte om kosthold osv.. Ikke så spennende egentlig. Målte blodtrykk osv.

 

Men så spurte hun om jeg ville prøve og høre hjertelyden!!! Men hun kunne absolutt ikke garantere at hun fant den. Men jeg sa ja til å prøve. Livmora har strukket seg over skambeinet, og hun fant hjertelyden med en gang!! Det var verdens nydeligste lyd!! Nesten så jeg gråt. Hehh.. Det var såååå godt å høre ;) Så nå gleder jeg meg bare til og reise til Svendsbråten på UL tirsdag. Skal tilbake til jordmor 21.desember :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så moro å høre hjertelyden!!! Skjønner godt at du nesten begynte å gråte! Gråter jo nesten bare ved å tenke på hvordan det må være... ;)

 

Så det var ikke så spennende det andre som skjedde altså, blir sikkert mer moro etterhvert! Nevnte hun noe om sånne gravidegrupper?

 

Tenkte jeg skulle bestille time hos henne etter at jeg har vært på ul, men får sikkert ikke tid før etter jul. Skal til legen på tirsdag og er så spent på om jeg får høre etter hjertelyden der. Men tviler egentlig på det, skal sikkert bare fylle ut helsekort, ta blodprøver ol.

 

Du må holde meg oppdatert på hvordan det gikk på ul da!!! Blir spennende og moro!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå ;)

Nei, hu nevnte ikke noe om noen gravidgruppe i dag. Men skal tilbake 21.desember for ny kontroll, så det kan vel hende at hun kanskje nevner noe om det da. Svangerskapskurs nevnte hu. Var to torsdager på nyåret, så tror jeg skal prøve og få meldt oss på det.. ;)

 

Legen er kjedelig egentlig. Veldig lite som skjer der... Hehe.. Kommer litt an på hvem lege du har da... Hehe.. Jeg har en veldig grei lege.

 

Skal lage en ny tråd jeg ;) Så holder vi kontakten ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Har en veldig grei lege jeg og! Opplever å bli tatt på alvor, og det er jo viktig.

 

Kanskje vi må prøve å få med oss det kurset også! Er ikke det egentlig litt tidlig? Innbiller meg liksom at man ikke har svangerskapskurs før man er 7 8 mnd. Men de arrangerer vel kanskje ikke så mange kurs...

 

Trives på 2 tri? Gleder meg til å komme over ;-)

 

Ha en fin helg!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...