Gå til innhold

Hvor tidlig kan man høre hjertelyden på kontroll??


nikita_og verdens2nydeligste

Anbefalte innlegg

Hørte det i ca uke 12 sist gang, skal på første kontroll imorgen og er da 10+2, det er kanskje litt tidlig?

Hadde vært deilig å fått bekreftet at det slo og alt stod bra til på en måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kommer sikkert an på hvor heldig man er. Jeg var hos jordmor i dag, 11+5, og hun fant den ikke hos meg. Jeg skulle også veldig gjerne fått bekreftet at alt stod bra til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hos legen på kontroll for en uke siden, og da var jeg i min tiende uke, men hørte ingenting.

 

Ettersom jeg har skjønt så kan det ta noen uker til...

 

Jeg vurderer å bestille time hos jordmor i midten av desember for å få bekreftet at hjertet slår. Skal på UL i januar, og det er alt for lenge å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg var på første ultralyd kontroll på fredag og så da at hjertet på den lille slo som bare det. Legen hadde ikke på lyden, men så tydelig at hjertet slo:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg var hos jordmor i dag, 11+2, og hun fant hjertelyden! Herlig :) Så det er jo mulig at du også kan finne den i morgen hvis dere er heldige! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å jeg som trodde man kunne se/høre den i uke 7.. Sukk.. jeg har time i uke 8 og tørr ikke slippe gleden løs før jeg får se beviset (hadde ma i sommer)... Etter å ha lest de andre svarene forstår jeg at jeg må vente enda lenger...

 

lite snufs fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...