Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går snart inn i 15 uke og lurer på om jeg har symptomer på bekkenløsning?

Har store smerter i korsygg, særlig på venstre side. Det kjennes også ut som det venstre ben "låser" seg når jeg går eller skal løfte.

Jeg er primært sykepleie student, men jobber deltid på sykehjem, har problemer med forflytning/løft av pasienter og enkle ting som å vaske rom/gulv.

Har aldri vært plaget før, og har ikke fått noe mage enda. Syntes det er litt rart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en begynnende bekkenløsning ja...

Har ikke noe med hvor mye mage du har.. Jeg fikk bekkenløsning i uke 14, og magen kom i uke 18...

Skrevet

jeg fikk BL allerede i uke 6 så magen har ikke noe å si, og det høres ut som det kan være BL du har fått!!!! Da skal du ihvertfall ikke vaske gulver. Det har jeg fått forbud mot å gjøre av JM, for det bare forverrer tingene. Ikke vaske eller støvsuge, ikke sitte med bena i kryss og gå ut av seng/bil med samlet ben.

Skrevet

Jeg er i uke 14 og har hatt ryggproblemer før - er veldig svai i ryggen. For en stund siden fikk jeg så sinnsykt vondt i ryggen, halebein og nedover låret bak. Jeg gikk til "naprapat 1" i Oslo, og etter et par behandlinger var alt borte! Det han gjorde var og trykke ut punkter (gjorde veldig vondt). Men alt for å få vekk det vinde:-) Og jeg kan virkelig anbefale dette. Man må gå til behandling med bekkenplager, hvis ikke blir det bare værre..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...