Gå til innhold

Når merkes sparkene???

SiljeogStian

Anbefalte innlegg

Jeg er førstegangsfødende og i uke 20, men når merker jeg liv innenfra??

Jeg var på ultralyd 14dager siden og den lille gutten min var en livlig krabat og sparket og veivet med armene. Men har enda ikke merket dette selv, hvorfor??

Har snakket meg flere førstegangsfødende og de merket det allerede i uke 14....

Jeg vil også merke det...:-(

merker bare hjerteslagene, de syns på magen....

Noen som vet????

Fortsetter under...

Som flere sier så kommer det an på mye, bl a hvor morkaken ligger. Min er foran og jeg har akkurat begynt å kjenne svake spark (uke 25). Før det kjente jeg litt kiling i magen som jeg ikke helt skjønte hva var, men det var nok vesla som øvde på synkronsvømming ;-)

Smør deg med tålmodighet! Det er kjipt å ikke kjenne noe når alle rundt deg kjenner masse, men det kommer :-)

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Morkaka mi ligge forran på mæ.Så æ kjente ikke sparken før i uke19-20.Men æ har sikkert kjent spark,men ikke helt vist ka æ sku kjenn ætter...alle har jo en opplevelse av kossn det kjennes ut...-Som rompetroll,luft i magen,killing,puls...:)Mange artie beskrivelsa:)

Men det e nu en deili følelse når man kjenne sparkan,men rart:)

jeg er nå i uke 19, og har kjent liv hver dag i halv annen uke nå. men det er bare jeg som kjenner det, min samboer kjenner det ikke på utsiden. så det er veldig individuelt. hørte med ei, der kjente man det på utsiden i uke 19, mens andre selv ikke kjenner liv før etter uke 20...

men det kommer nok snart skal du se, og det er en herlig følelse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...