Gå til innhold

vektinnlegg uke 30

Anbefalte innlegg

Skrevet

godt å høre at flere er i samme båt. JJeg har lagt på meg mye i alle tre svangerskapene. Er i utgangspunktet 55 kg og 167 høg. Nå veier jeg 75. Altså 20 kg i uke 31. Får alltid mye vann i kroppen, og da peiker pila fort illrødt oppover. Dette er slett ikke noe kjekt altså...blir ganske deppa!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har gått opp 10-11 kg.Er i uke 30 imorgen.I de forrige svangerskapene gikk jeg opp 17-18kg,og nesten alt siste 3mnd.Men alt rant av de første mnd,selv om jeg koste meg med mengder sjokolade hver dag.Amming er tingen.Så stresser ikke med vekten.Skal koose meg i julen!

Skrevet

Jeg er i uke 30 nå og har gått ned 4 kilo, så jeg har faktisk ikke gått opp noe enda, det er jo litt sprøtt å tenke på da men babyen vokser og jeg minsker.. perfekt igrunn. men er veldig spent på de siste ukene nå.. blir spennende å se resultat til slutt.

Skrevet

jeg er 29+1 da, men jeg har gått opp 14-15 kilo.. men det vises ikke så godt da. tror egentli at det er bare jeg som merker det!! men det går vel av etterpå håper jeg...

hvor mye man legger på seg er ganske individuelt så jeg syns ikke du skal tenke så mye på det jeg.. ungen tar det den vil uansett...

Skrevet

Jeg er i uke 37+5 og har lagt på meg 12kg..Kunne vel gått opp mindere om jeg hadde rørt mer på meg under svangerskapet,men jeg har vært så mye dårlig så har for det meste ligget på sofaen under hele svangerskapet:(

Veide 54kg før jeg ble gravid og er 164cm. Håper bare at jeg får melk...moren min fikk ikke det nemlig....i tillegg har jeg tatt noen operasjoner i puppene.

Skrevet

Jeg er i uke 39 og har gått opp 22 kg... hehe. så alle dere som tror dere har gått opp mye, slapp av! uansett etter fødselen har man masser av tid til å bli seg selv igjen! bare nyt tida som gravid heler, og slapp av. det har vel ingenting å si om man er litt rund i kantene de første mnd vel?

lykke til:)

klem

Skrevet

Er i uke 33 da, men har bare gått opp 4-5kg. Har aldri vært tynn, men heller ikke overvektig. Hadde litt mageflesk før jeg ble gravid, det har visst blitt mindre av, eller kanskje bare strukket seg ettersom magen har vokst. Synes jeg har gått opp lite, har ikke vært kvalm, har spist det jeg har villet, men porsjonene er mindre enn før jeg ble gravid, spesielt middagen. Men må innrømme at jeg savner ikke mange ekstra kilo heller da. Formen er fin, og babyen har vokst som normalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...